Ik ben op zoek naar een reisgenoot die in januarie naar australie gaat. leeftijd maakt me niet zo veel uit. Ben zelf 23. Heb in het leger gezeten en zit over 2 maanden zonder werk dus dacht ik dit is mijn kans.
Mijn ticket is al geboekt en ik vertrek 16 januarie naar melbourne. Dan was ik van plan om een half jaartje te blijven. Maar verder heb ik nog geen een plan van hoe of wat. Ik sta overal voor open, jullie nog ideeen?
Ben benieuwd !
Leuk plan.
Een vriendin en ik zijn ook van plan naar Australie te gaan in 2012. Wij hebben februari in gedachten.
Ben je ook van plan de oostkust af te reizen vanaf Melbourne?
Ik ben Robin, 25 uit Belgie en ben nu al twee weken in Sydney, ik weet niet waar ik zal zijn in januari maar altijd leuk je te ontmoeten, hier zijn echt niet veel Belgen en Nederlanders. Mijn email is leoenrobin@gmail.com
Groetjes
Leuk dat je op reis gaat!
Ook ik vertrek 17 januari 2012 naar Australie, alleen en zonder plan.
Ik ben een 23 jarige dame, heb nu een jaar fulltime gewerkt (marketing) en wil ook nu lekker gaan reizen nu het nog kan! Omdat ik houd van wat gezelligheid zoek ik nog reismaatjes voor in Australie! Ik start trouwens in Sydney.
Ik wil zoveel mogelijk zien en doen, heb nog geen vaste route bedacht.
Weet jij al wat je wilt zien en gaan doen? Hoe wil je gaan reizen?
Hoi mijn naam is Kay 22 jaar oud , afkomstig uit Antwerpen en ik vertrek 29 Januari alleen naar Sydney , planloos ben wel van plan even in Sydney te blijven voor te werken en later rond te reizen.
Als iemand geïnteresseerd is in samenhuizen/samen reizen of samen een pintje te gaan drinken kan je me mailen op kayvandyck@gmail.com
Hee anna,
17e ja? ah dat is jammer ik ga de 16e vlieg met klm.
Maar ik land dan in melbourne.
Ben ook 23 en hou ook wel van gezelligheid.
Nee nog niet echt een idee, maar ik was van plan een auto te kopen en als ik dan weg ga hem weer te verkopen als dat lukt.
Hoe lang was je van plan te blijven?
Groetjes pauline