Hoi,
graag wil ik weten of er mensen zijn die via Norghavo naar Ghana zijn geweest. Wat zijn jullie ervaringen?
Judit
Hoi,
graag wil ik weten of er mensen zijn die via Norghavo naar Ghana zijn geweest. Wat zijn jullie ervaringen?
Judit
Hoi Judith,
Ik ben ook op zoek naar ervaringen, maar misschien moeten we gewoon gaan.
Samen met mijn vrouw willen we over de wereld trekken en vrijwilligers werk doen. Het ene jaar hier en het volgende jaar daar. Wij willen beginnen met Ghana. Als jij wel ga of ben geweest laat het dan even weten, want alle info. is welkom.
Groeten pimvancampen@hetnet.nl
Ik heb zelf geen ervaring met NorGhaVo maar het lijkt me wel een aardige organisatie. Maar wel opgericht vanuit een andere optiek als horizon Holland Foundation. Deze organisatie zendt ook mensen uit naar Afrika (Ghana) en Azië (SriLanka, Indonesië). Horizon Holland is van oorsprong (en nog steeds) in eerste instantie een ontwikkelingsorganisatie. We hebben al tientallen jaren ervaring met het uitzenden van vrijwilligers, professionals, en stagiaires. Het is een organisatie die gerund wordt door vrijwilligers. Voor je uitzending en de uitgebreide voorbereiding daarop zal je dan ook geen kosten verschuldigd zijn aan Horizon Holland of de counterpart terplaatse. Je kunt ze vinden op Horizon Holland.