Het voorjaar doet zijn intrede,de temperatuur gaat langzaam omhoog.
De winter is voorbij,een periode die,als je het nu achteraf bekijkt,qua temperatuur best wel meeviel.
Heb mijn werkzaamheden per 1 maart voor Birce tour(Kras Stervakanties/Reiscompas/GTI travel holland)hervat en we gaan met frisse moed en vol energie het komend seizoen met z’n allen er vol tegenaan.
Een belangrijk punt waar we op moeten letten is de nieuwe turkse lira;dit topic heb ik vastgepind en raad iedereen ook aan om daar op te letten.
Tevens even belangrijk zijn de dubieuze praktijken wat betreft het pinnen van euro’s bij de ''change office"
Niet doen,dus.
Het forum groeit,groeit en groeit,vooral nu de lente er aan komt,de bezoekers nemen toe;het geeft aan hoe jullie dit forum waarderen.
Dit forum staat in dienst van iedereen die dit prachtig land in zijn hart sluit.
t is geweldig om te zien dat er steeds meer mensen zich aanmelden hier. voor velen onder ons toch een soort van thuisbasis waar je met vragen, opmerkingen en verhalen terecht kan!!
dus namens mij en denk ook wel de rest :
HANSJE BEDANKT HANSJE BEDANKT!!!
heel veel succes in weer een seizoen met veel toerisme en hard werken!!! bedankt dat je de site zo goed in gareel houd en dat wij elke dag weer met veel plezier t forum opzoeken!!!
Sluit me aan bij Myrna: Bedankt Hans voor alles wat je doet om dit forum zo te houden!!!
Merk toch op andere forums dat er een hoop mensen op komen die het niet zo bedoelen als wij, en van die leuke berichtjes achterlaten!
Op dit forum zitten mensen die het goed met de ander voor hebben, en dat is ook iets wat jij in de gaten houdt! We mopperen wel eens, maar toch… je hebt gelijk(En dat uit mijn mond !!)
Iedereen weer een fantastisch en fijn seizoen, met een hoop zon en veel dagen in ons favoriete land
Annemiek
Allereerst Hans, heel erg bedankt een een supergoed seizoen toegewenst.
Voor de rest, ik hoop waar iedereen dan ook ter wereld (lees: tussen turkije en nederland) zit, ik hoop dat we allemaal een mooie zomer tegemoet gaan en vooral, d.m.v. dit forum, contact met elkaar blijven houden!
Hallo Hans,
Heel erg bedankt dat je dit forum zo goed onderhoudt!
Ik heb zoveel aan dit forum gehad, en nog steeds trouwens!
Ik kan me alleen maar aansluiten bij wat degene hier voor mij al hebben gezegd dus ga zo door!
Ik vind het geweldig!
Groetjes…
~Deniz~
Ik vind het nog steeds een geweldig forum hier! Normaal ben ik ergens al vrij snel weer uitgekeken maar hier blijf ik elke dag even langskomen. Vooral als het rustig is op m’n werk is het heerlijk om hier even bij te lezen. En iedereen heeft gewoon respect voor elkaar, geen gemekker en beledigingen. Ik blijf
En iedereen natuurlijk alvast een geweldige vakantie/verblijf in het prachtige Turkije toegewenst!
Ook ik wil je graag heel erg bedanken voor al je inzet in dit forum!
Geweldig die combinatie van informatie verstrekking en gezelligheid in een!!! Helemaal top!! Ik check deze site echt dagelijks
Ik wens iedereen veel plezier toe in de zomer en ik hoor (lees) de verhalen wel!!
Prettige lente en een super zomer toegewenst aan iedereen!!!
Misschien komen we elkaar nog wel tegen in Turkije
Je hebt gelijk, de lente heeft hier echt zijn intrede gedaan. Overal is de natuur in volle bloei en het is prachtig weer voor het ogenblik in Turkije.Ben juist 2 dagen terug uit Side en Manavgat.Ben nu in Kusadasi voor een paar dagen en volgende week in Bodrum en omgeving.
Ik hou net als U heel veel van dit forum en hoop ook nog meer vrienden te leren kennen en echt te ontmoeten tijdens hun verlof hier in Turkije. Ik geloof ook in een topjaar,en iedereen hier doet zijn best om de eerste toeristen op te vangen… We kijken allemaal uit naar jullie komst.En zoals je ziet, we staan allemaal klaar julie vragen te beantwoorden.Dit forum is één grote familie geworden.
Groetjes uit Kusadasi,
franka
Hoi Hans en mede-leden van het forum,
Ik ben hier pas 2 dagen actief maar ik vind het forum geweldig…
Ben een beetje de meest actieve topics aan het doorlezen, gewoon de dingen die leuk zijn en ook de dingen waar iedere Wereldwijzer (afd. turkije)- bezoeker veel van kan opsteken.
Wij zijn nu een beetje heel erg op de hoogte proberen te komen hoe alles in zijn werking gaat met het wonen en werken in Alanya.
Wij gaan minstens 1x per jaar naar Alanya op vakantie en dan bezoeken we ook meerdere plaatsen zoals de standaard tripjes en dergelijke.
Wij hebben vrienden uit Alanya die in het Alaaddin Beach Hotel werken. Dat was het eerste hotel waar we toendertijd verbleven, en we nemen tot nu toe steeds een ander hotel om te overnachten, maar zitten elke ochtend/middag/avond in en voor het Alaaddin Beach Hotel want daar zijn onze Turkse vrienden dus.
Maar vanwege persoonlijke redenen en omdat er zo goed als geen andere uitweg meer is willen we dus in Alanya wonen en daarom proberen we dus alle info te verzamelen die we kunnen gebruiken want het moet natuurlijk geen “Het Roer Om-verhaal” worden.
Maar goed even voldoende vertelt want als ik volgende week nog aan het typen want over Turkije / Alanya ben ik nooit uitgepraat.
In ieder geval, iedereen alvast bedankt voor de geweldige samenwerking en bij deze meld ik me aan als Lid van de Gezelligste Familie van Nederland (eeeh… bedoel Turkije)