Hans,forumbeheerder

Beste Landgenoten,

We zitten in het winterseizoen.

Ga een deze dagen onze site opschonen;dat wil zeggen reacties/opmerkingen verwijderen.Dat wil niet zeggen dat ik jullie reacties niet serieus neem.Jullie kunnen dat kenbaar maken via deze site.Jullie forumbeheerder;Hans

Hans,

Laat je de meest actuele en “hot” topics er gewoon opstaan of moet iedereen daar afzonderlijk om verzoeken?
Ik weet bijv. dat je het topic “vriendje” op het Turkije forum hier niet vindt thuis horen, maar het is wel een item dat nog steeds veel reacties geeft en het heeft wel z’n nut en steun bewezen voor een groot aantal mensen.
Uiteindelijk heeft het wel met Turkije te maken, want die mannen daar zijn grote charmeurs en dat hoor wel bij de cultuur van het land.
Topics waar meer dan 5 maanden niet op gereageerd is, zou je wellicht kunnen verwijderen, alhoewel er ook best wel nuttige dingen in staan. En men kan natuurlijk voor recensies mbt accommodaties op vakantiereiswijzer.nl terecht.

Hallo Hans,

Ik hoop, dat je het hier op wereldwijzer niet al te “kaal” maakt.
Juist in deze koude kille maanden, nu we nog lang moeten wachten op een heerlijke vakantie zou ik dat echt jammer vinden.
Het is nog zo heerlijk, om de berichten en vragen te lezen van de
“mazzelpikken”, die in de winter naar Turkije gaan.
Laat ons a.u.b. nog wat meegenieten.

Groetjes…Ans

Kan je niet de oude topics weghalen en de topics waar nog informatie in staat voor anderen (over bijv. gaan werken in Turkije, vriendjes etc.) laten staan…?

Hoi Hans,

Ik ben net een nieuwe member, en zou het erg jammer vinden als alles verdwijnt. Kijk bijna elke dag op de site. Vind het leuk en interessant, omdat ik zelf volgend jaar voor een half jaar vertrek naar Turkije.

Groetjes, Magda :smiley:

Beste Landgenoten;

Ik zie af van mijn voornemen om de site te opschonen,waarom?jullie reacties daarop .Het afgelopen seizoen hebben jullie massaal gereageerd op deze site;ik dank jullie daarvoor.

De Site blijft dus gewoon zoals die nu is.

Jullie Forumbeheerder,Hans(vanuit een regenachtig Manavgat)

Dankjewel, namens mij maar ook (denk ik) namens iedereen die op deze site kijkt, reageert en hun verhalen kwijt kunnen. Leuk dat alles blijft staan en dat we alles nog eens na kunnen lezen!

Hoi Hans,

Bedankt.
Je bent een toffe peer.
Kus voor Turkije en groetjes voor jou.

Ans

Ja inderdaad bedankt, het is ook gewoon leuk om alles nog een keer door te kunnen “bladeren” :smiley:
Leuk!

Heb er ook veel steun aan gehad. En kom ook iedere dag even neuzen. Ik denk voor velen!!