Hallo,
wij zouden graag in augustus voor een dikke twee weken naar Noorwegen willen, heb eerlijk gezegt geen idee waar te beginnen met plannen dus hopelijk kunnen jullie ons een beetje helpen.
we willen het liefst een korte overtocht omdat mijn man niet zo van overtochten houd dus dachten we dat het een optie is om met de boot te gaan vanuit hirtshals - kristiansand
we zouden graag op 3 of misschien vier plaatsen willen verblijven waar we kunnen overnachten op een soort van park in een huisje ( liefst met speeltuin en zwembad voor de kinderen van dan bijna 2 en bijna 4 )
de afstanden zijn groot las ik al dus is het wel belangrijk dat we niet alleen maar in de auto zitten. wat is haalbaar en nog leuk.
we zouden graag veel mooie natuur zien en natuurlijk fjorden ( met kinderen is het denk ik niet haalbaar om bovenop fjorden te komen? dus dat zou meer vanaf de boot of vanaf de onderkant bekijken worden )
het flamtreintje lijkt ons mooi en het plaatsje Bergen.
Zou dit te doen zijn en wat zijn dan mooie wegen om te rijden?
accommodatie tips zijn ook meer dan welkom
alvast ontzettend bedankt
-
-
- Updated - - -
-
ohhja, we zouden op waarschijnlijk de terugreis een stop willen maken voor legoland, deze tijd valt buiten die twee weken