Ik kom waarschijnlijk eerder dan ‘gepland’ de grens vanuit Laos in het Noorden Thailand weer binnen (Chiang Rai). Tja wat is gepland…? Alleen dat ik 11-02 in BKK terug MOET zijn om iemand de 12e van het vliegveld te halen. Is het trouwens duidelijk aangegeven hoe je naar arrivals kan? Ik word natuurlijk met het busje bij vertrek afgezet…
Nu wil ik dus een optie over houden om nog een stukje Noorden van Thailand te doen. Echter, Chiang Mai (en de tempels) heb ik wel gezien. Zijn er nog leuke andere opties?
Ik vind Cambodja wel tegenvallen qua prijzen! Thailand is veel goedkoper! Lang leve Thailand
Gemiddeld genomen:
In Thailand gaf ik 10-15 euro per dag uit (inclusief souvernirs, eten, drinken, tours, vervoer, kamer, etc)
Hier, in Cambodja, geef ik 15-20 euro per dag uit (geen souvernirs gekocht, eten drinken, etc).
Ik drink geen alcohol en ik rook niet. En doe niet al te gek met mijn geld.
Ik kan het me veroorloven hoor, daar niet van, maar ik had echt verwacht dat Cambodja onder de prijs zou liggen van Thailand. Kan ook zijn dat ik in de te grote steden ben…
Hopelijk wordt Laos weer iets goedkoper!
Hallo Maryvonne, ben evt rond die tijd-waarschijnlijk later zelfs- ook daar in de buurt. Ben nog a/h twijfelen om Songkran daar te vieren. Mij lijkt het me leuk en gezellig om evt af te spreken. Wil sowieso de flight of the gibbon doen in CM doen…Mocht je interesse hebben, of iets willen weten. Spreek de taal en versta de taal dus lekker handig
Ben zelf ook van plan om naar Thailand te reizen. 2e week van April zal ik vertrekken. In de 1e week zou ik evt Nederlanders willen ontmoeten. Ik reis nl alleen. Het is 7 jaar geleden dat in 't land van m’n vader en moeder ben geweest. Kan niet wachten:)
Laos idd een stuk goedkoper, behalve Luang Prabang. Daar betaal je in veel guesthouses een stuk meer dan in de rest van het land.
Wel fantastisch mooi daar.