Noord Oost of het warme zuiden ?

Overweeg komende zomer naar Amerika te gaan. Ben al in het Westen en NY geweest en moet nu kiezen tussen Boston als startplaats en dan met huurauto naar de noordelijke staten, merengebied en mogelijk eens stukje Canada. Of naar New Orleans, Dallas, Memphis en Nashville. Wie is wel eens in een van beide gebieden geweest? Graag reiservaringen.
Thanks!

:dag:Bram,

Moeilijke vraag om voor een ander te beantwoorden. Je kan niet verkeerd gaan, Canada, ON is prachtig (Niagara Falls bijv.), the South (Oost en West Zuid)… LA, TX, TN hebben hun charme en geschiedenis. Duidelijk verschil met de cultuur in het Westen.

Ik denk dat het erom gaat hoeveel tijd je hebt. In een paar maanden kan je de gewenste Staten bezoeken met goede voorbereiding. Als je maar een paar weken hebt moet je een keus maken. Dit land is zo groot en er zoveel te zien…
http://www.randmcnally.com/mileage-calculator.do

Ik wens je allerbeste met de voorbereiding en weet zeker dat je een goede keus maakt.

:vak02:Peggy

Dank je Peppy, we hebben een maand en huren een auto. Het NO lijkt me veel natuur en prachtige landschappen. Het zuiden met Texas en Mississipi is in de zomer goed heet, maar Nasville en Memphis en New Orleans zijn natuurlijk erg interessant om te bezoeken. Enfin, het is linksaf of rechtsaf en beiden zijn goed.
Dank!

Ik zou naar Texas gaan…wat ik daar dit jaar heb meegemaakt, had ik nog nooit in andere staten meegemaakt…Ik ben verknocht…Texas, the Lone(ly) Star State…