Nog een tussenlandingsprobleem: tussenvlucht 'missen'.

Hallo,

Binnenkort vertrekken ikzelf en enkele reisgenoten, voor een uitwisseling naar Philadelphia (UPenn).
Omdat we niet direct de boeken zouden moeten in vliegen, hadden we besloten om een week of twee op voorhand te gaan en de oostkust wat te bezichtigen.

Het plan was om naar Philadelphia te vliegen (Brussel -> JFK (NY) -> Phili), daar onze bagage achter te laten in de kamers die we gehuurd hebben, en vandaar uit de reis te beginnen. Op basis hiervan zijn de tickets gekocht. Echter zijn we hier tijdens het plannen van de reis van afgestapt. Het leek ons beter om in NY te beginnen en dus niet de bagage af te zetten in Phili.

Daarom zouden we de tussenvlucht JFK -> Phili willen ‘missen’. Echter vragen we ons af of dit zal leiden tot boetes of iets dergelijks. En of we moeilijkheden zouden krijgen met de bagage (die we in JFK willen afhalen) en of we eventueel in Brussel stappen moeten ondernemen om dit te voorkomen.

Zelf heb ik al naar KLM gebeld, maar daar zijn ze niet bereid te helpen, waardoor ik mij tot jullie richt.

Alvast bedankt!