Nog 46 dagen!

(origineel bericht op be-more.nl)

Nog 46 dagen!

Omdat de studie bedrijfskunde toch niet helemaal was wat ik ervan verwacht had, heb ik nu de kans om op reis te gaan! Ik wilde heel graag naar het groene, warme Afrika met al die gastvrije mensen en de mooie national parks. Om deze optimistische mensen ook op een positieve manier te ontmoeten kwam ik bij Be More terecht. Een organisatie voor eerlijk, duurzaam reizen in Afrika. Voor de mogelijkheid om diverse projecten te kunnen kiezen en een goede voorbereiding moet je hier zijn!

Ik ga mij inzetten voor de projecten Chayof en YODEP rondom de stad Zomba in het zuiden van Malawi. Chayof is een breed project die zich inzet voor de allerkleinsten met een kinderdagverblijf, voor jongeren met programma’s gericht op hun mogelijkheden en kansen en voor ouderen met het home based care project. YODEP is een meer ontwikkeld project gericht op voornamelijk jongeren door middel van voorlichting, onderwijs en verbetering van de levenskwaliteit in de community. Beide zijn projecten waar ik veel ga zien en meemaken!

Om dit allemaal te kunnen doen worden de lokale projecten vanuit Nederland ondersteunt door Be More. Ook jij kan de projecten en Be More steunen! Door geld over te maken naar rekeningnummer 12.17.74.228, t.n.v. Be More te Nijmegen o.v.v. Eileen Buiting steun jij de projecten die ik ga bezoeken. Via deze weblog zal ik jullie zo veel mogelijk op de hoogte houden over wat er met het donatiegeld gebeurt. Je bent natuurlijk tot niets verplicht, maar alvast super bedankt!

Voor de donaties geldt een 50-40-10 regeling. 50% van de donaties kan ik, in overleg met de lokale projectleiders, gebruiken voor mijn eigen plannen voor het project of voor verbetering van al opgezette programma’s. 40% wordt in de lange termijn pot gedaan van het project zelf en 10% gebruikt Be More onder andere om het eerlijk en duurzaam reizen te stimuleren.

(origineel bericht op be-more.nl)