Bedankt!

(origineel bericht op be-more.nl)

Bedankt!

Het is ontzettend leuk om te zien dat er al super veel mensen een steentje bij dragen aan de projecten! Stiekem had ik er wel op gehoopt, maar het is natuurlijk altijd afwachten hoe zoiets gaat. Ik hoop iets goeds te gaan doen met het donatie geld!

<strong>Ik wil iedereen ontzettend bedanken voor de donaties en ook voor de enthousiaste reacties over wat ik ga doen!</strong>

Een vraag die nog erg vaak gesteld wordt: Wat ga je nou precies doen?
Eigenlijk weet ik dat ook nog niet precies! Op de voorbereidingsdag werd mij ook verteld dat ik dat vooral daar moet ontdekken en dat het moeilijk is om dat nu al te zeggen. Het leven is daar veel minder op afspraken en tijd gericht dan hier in Nederland, dus niks staat vast! Ook is er de mogelijkheid om zelf met ideeën te komen terwijl je aan het werk bent.

Als je toch graag meer wilt weten over de projecten zelf, kun je op de volgende links klikken!
Voor Chayof: <a rel=“external” href=“Global Learning op onze Expeditiereizen buiten Europa”>Global Learning op onze Expeditiereizen buiten Europa;
Voor YODEP:<a rel=“external” href=“Global Learning op onze Expeditiereizen buiten Europa”>Global Learning op onze Expeditiereizen buiten Europa;

Via andere vrijwilligers heb ik ook filmpjes kunnen vinden over de projecten.
Voor Chayof: <a rel=“external” href=“Be-More Chayof - YouTube”>Be-More Chayof - YouTube;
Voor YODEP: <a rel=“external” href=“Eline & Anouk Malawi trip 2011 - YouTube”>Eline & Anouk Malawi trip 2011 - YouTube; (vanaf ongeveer 2 minuut 25)

Over twee en een halve week kan ik jullie meer vertellen!

<strong>Ook kun je mijn blog blijven volgen, door te klikken op ‘Volg mijn ervaringen’.</strong> Dan ontvang je een mailtje, iedere keer als ik een bericht plaats.

Je mag natuurlijk ook nog steeds de projecten ondersteunen door een bedrag over te maken naar rekeningnummer 12.17.74.228 t.n.v Be More te Nijmegen, o.v.v. Eileen Buiting. Dankjewel!

(origineel bericht op be-more.nl)