(origineel bericht op be-more.nl)
Nog 3 dagen Malawi!!
Daaaagg!!!
Nog ff snel een berichtje op mijn weblog. Bedankt voor alle reacties en de mensen die mijn verhalen volgen.
Vandaag de laatste dag op het project gehad
Deze week een school geschildert, zout en zeep uitgedeeld aan zieke mensen, kleding uitgedeeld aan weeskinderen, en mijn eigen meegebrachte kleding uitgedeeld op de schooltjes. Dat was echt heel leuk de kinderen waren er super blij mee!!
Onze buurvrouw is een week geleden bevallen, ze zat met de baby(Elisabeth) naast ons huis. Toen heb ik een paar kledingstukken die ik had meegenomen aan haar gegevenm. 2 rompertjes en een broekje nou ze was heeeel erg blij!! God bless you and its beautiful!! ik mocht gelijk de baby even vasthouden en even bij hun zitten dat was echt geweldig!! Hier hebben de meeste baby’s helemaal geen kleding aan omdat ze toch de hele dag op de rug van hun moeder of zusje zitten.
Hier geven de moeders de baby’s mee aan de zussen of broers. Echt hier lopen kinderen van 6 of 7 jaar met een baby de hele dag op hun rug.
Heel apart om te zien maar die kinderen kunnen dat nmog goed ook!1
Vanavond hebben we een afscheidfeest! iedereen komt langs ook mensen uit verschillende dorpjes. We hebben muziek, chips en frisdrank haha…
Morgenvroeg toch echt afscheid nemen. Ik vind dat super jammer eigenlijk. Je weet gewoon dat je ze nooit weer ziet. Wel heb ik de meesten op facebook hah dat kennen ze hier wel. Ze zijn gewoon vrienden van me geworden zo lief en leuk ze zijn allemaal.
Je leeft ook met ze de hele maand dus…
Over 3 dagen ben ik weer in nederland!! Ook heel veel zin in!! hoorde dat het mooi weer is daar dus ben benieuwd!!
Tot over 3 dagen!!
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX