Nog 1 week over in Japan. Ben momenteel in Hiroshima

Hallo ik heb vanaf maandag nog 1 week
Over in Japan. Ben dan in Hiroshima. Ik ben een beetje tempelmoe. Voor de rest vind ik
Alles leuk. Ik moet 23 aug in Fukuoka zijn. Wie o wie heeft leuke ideeën? Wie kan mij helpen?

Oo tempelmoe ben benieuwd of ik daar ook aan ga lijden :slight_smile:

• Updated - - -

In Hiroshima zou ik dan buiten het vredesplein enzo ook zeker Miyajima aan doen.

Bezoek eens een kerk haha.

Misschien een stranduitje? Special Feature | The Official Guide to Hiroshima - Travel and Tour Information

Als je een railpass hebt kun je ook Kyushu gaan verkennen. Beppu, Kagoshima, Nagasaki

Kyushu is inderdaad een prima optie, daar is genoeg te zien. Of een alternatief wat ik vorig jaar gedaan heb: eerst per trein naar Shikoku, en dan per veerboot oversteken naar Beppu.

De rest van Chugoku is voor mij echter nog wel grotendeels onbekend terrein, terwijl aan de noordkant daarvan ook wel het een en ander te zien zou moeten zijn. Denk aan Hagi, Matsue en Izumo, Tottori. Aan de zuidkant langs de shinkansen is Kurashiki leuk, en ook geschikt als uitvalsbasis voor een trip naar Naoshima. iwakuni en Onomichi zouden ook de moeite waard moeten zijn, maar daar ben ik nog niet geweest. En op de grens met Kyushu zijn Shimonoseki en Mojiko ook een leuke combinatie.

Wauw dank jullie wel! Ik ga even speuren op internet.

Ik heb iig twee nachten geboekt in onomichi. Ga daar 1 dag die 70 km fietsen, twee nachten geboekt in Beppu voor de Onsen 1 nacht in Nagasaki, 1 nacht in fukuoka. Heb nu nog twee dagen over daar kan ik met jullie tips wel mee aan de slag[emoji1][emoji106]

Ik zit nog te twijfelen om
Een tempelovernachting te boeken. Iemand ervaring
Mee?