hallo ik zou wel weten of er mensen zijn die met minderjarige kinderen gebruik hebben gemaakt van de nmi regeling,is dit nou echt wel haalbaar met 650,-euro .Zelf zou ik dan wel nog wat willen ondernemen .Maar mischien dat iemand uit ervaring nog wat kan toelichten.
Kan je uitleggen wat een NMI regeling is ?
even google,kun je alle info krijgen.
Kom dat is de bedoeling niet
u stelt een onduidelijke vraag
Hoezo onduidelijk,met behoud van een uitkering , 650,-euro en 3 kids ,als hij onduidelijk is dan heb je er ook geen ervaring mee.En kun je mij geen info verstrekken toch .Vooor mij zeer duidelijk .
Als mensen dit soort vragen stellen en je heb de wil om zo een probleem te begrijpen wat is daar dan mis mee ? Ik ben gewoon geinteresseerd in dit soort problemen. Je hoeft natuurliijk niet te antwoorden, maar ook niet van die onvriendelijke antwoorden neer te zetten. Je lijkt wel een van die mensen die denken dat dit een soort loket is waar ze kunnen eisen dat hun vraag beantwoord wordt. Hoogst eigenaardige houding.
Die Tylyoar kan beter met z’n vraag naar mooinesia gaan…:dag: Overigens: waar is de Molukken café modderaar gebleven? Heeft ie zichzelf per ongeluk gebanned? :lol:
Jullie hebben niks te doen of apa,weer zovroeg achter dat ding alles afspeuren nou sorry hoor maar jullie discussies op vele ,en zelfs al jaren is ook respectloos ,gek he als een ander het ook onverwachts zo is .ik ga niet mee in deze tijd vergooiende en blote titten taal, minimumlijers,javaanse honden ect ,als jullie een voorbeeld zijn voor volgende generaties nou toedeloe ik heb wel wat anders te tedoen,
Volgens mij is dit jullie leven comuniceren achter dit ding de hele dag .Dan ben ik maar merkwaardig met een duidelijke vraag …cheers !!!hahaha…pagi pagi belum bangun hahaha.geweldig dit soort merkwaardige mensen .hahaha
Ga eerst eens terug naar school en probeer je huiswerk Nederlands af te maken of maak z.s.m. gebruik van die oprotregeling. :dag:
zielig echt niks te doen jullie hahahhahah,heb je stiekem gegoogle afgespeurd ,wat een voorbeeld onze oudjes,Bikin malu ga zo door .
geweldig maak maar eerst koffie toebroek hahahahaahh
Ben jij het vriendje van indesco met je hahahahaha?:evil:
indesco itu siapa,ini orang bodok2 jang tidak ada aturan buat kasi komentar di forum ini.siapa adjar kue omong pankotor buat aku punja bini,memang kue punja orang tua tidak ada aturan.dari itu hidup begitu…slamato
trima kasi:anak2 adat.:chin:
en als je dit niet kan lezen,pak dan een woordenboek erbij.
julie als doctor anders di forum toedeloe
Ik leg krom van het lachen achter me kibor, whahahahahaha…die Tailor is volgens mijn een Molukker, alleen die reageren zo, geweldig !!
Amato :dag:
Zelfs je Bahasa Indonesia is kampuang. :slapen: