Hey iedereen!
Eindelijk ga ik ook beginnen met mijn backpack avontuur.
Ik ga er helemaal ‘‘leeg’’ in en heb dus geen verstand van rugzakken maar heb al wel wat research gedaan op het internet.
Ik zat zelf te denken aan een tas rond de 70 liter (Ik ben zelf 1,95m dus ik kan er wel mee sjouwen
), ik wil er graag mee rondtrekken door Europa maar ook door Australië, trektochten etc.
Als een tas lang mee gaat heb ik er wel wat geld voor over. Kwaliteit kost vaak veel geld…
Tassen waar ik interesse in heb:
-Osprey Rugzak Aether 70, Prijzige tas maar hoor op internet vele goede verhalen, over verstellen en stevigheid. Zelf vandaag even gedragen bij de bever en ik ben positief. Verder heeft deze een afneembare heuptas Alleen wel dus 200 euro…
- Deuter Quantum 70+10: Zelfde verhaal, hoor goede verhalen over stevigheid en dat deuter gewoon een veelzijdig merk is. Verder bevalt me die daypack die je er af kan halen.
-Nomad jourey 65. Afneembare dagrugzak, verder lees ik veel verhalen dat het een ontzettende stevige tas is qua materiaal keuze…
Misschien pin ik mijzelf teveel vast over die afneembare dagrugzak, die de nomad en deuter heeft? Ik weet niet of dit in de praktijk een voordeel is?
Of is het misschien handiger om bijv. een extra tas mee te nemen in de grote tas zelf of is dit überhaupt niet nodig.
Verder sta ik open voor andere merken, Alvast bedankt.
Martijn