Nieuw-Zeeland Voorjaar 2016

Hoi,

Ik zou graag in het voorjaar van 2016 (rond maart) naar Nieuw-Zeeland reizen. Voor hoelang hangt af van wie mee gaat en of ik het er naar mijn zin heb :slight_smile: Als ik voor een lange tijd zou blijven dan misschien wat werken daar. En ik zoek mensen die hetzelfde idee hebben. Ik heb nog niets gepland en wil ook niet te veel plannen. Dus ik sta open voor veel. Ook voor Australië bijvoorbeeld.
Ik ben zelf 25 jaar. En ik zoek het liefst mensen rond dezelfde leeftijd.
Ik zou graag low-budget rondreizen. Maar wel allerlei leuke dingen doen en zien natuurlijk!

Laat zeker maar iets weten!

Eva

Hi Eva,

Zie je bericht net langskomen op fb. Ik ben van 10 februari tot 21 juni in Nieuw Zeeland en Australië. Ik heb verder ook niet zoveel gepland, alleen dat ik ongeveer 7/8 weken in NZ wil blijven en daarna naar Australië wil. Even wat over mezelf, ik ben Bibi, 24 jaar en woon in Eindhoven. Leuk om een gedeelte samen te reizen.

Groetjes,

Bibi

Hey Eva,

Ik zit vanaf 15 maart tot 24 april in NZ.
Verder geen planning of een route, alleen dat ik diverse excursies wil zien en een busticket heb van Stray waarmee ik door beide eilanden ga reizen.
Lijkt me leuk en gezellig om daar ergens te meeten en wellicht stukje samen te reizen.

Groeten,
Michael

Hey Michael,

Vertrek je dan vanaf Auckland in maart? Hoe werkt dat eigenlijk zo’n busticket van Stray? En overnacht je dan in hostels of ga je kamperen?

Groetjes,

Eva

Hoi Eva,

Onze plannen komen overeen. Ik vertrek 2 maart en vlieg op Auckland. Ik heb een Working Holiday visum aangevraagd en de rest zie ik daar. Australië lijkt me ook super gaaf!
Het lijkt me leuk om in contact te komen. Je mag mailen naar ilseverhoef@hotmail.com!

Ik hoop van je te horen!

Groetjes Ilse