Australië in sept / oktober in 2016

Iemand die er ook overdenkt te gaan in die periode? 4 weken

Hoi Maaike, Alhoewel ik nog nooit in Australië ben geweest dacht zelf aan Nieuw Zeeland in deze periode. Gr. Daniël

Hoi Daniël, nieuw zeeland ook heel gaaf maar ik wil echt naar Australië.
Ik weet niet hoelang je vakantie hebt, kunt ook combineren misschien?!

Groeten Maaike

Hey Maaike,

In die periode ben ik ook van plan om te gaan! Ik ga reizen/werken voor 10 maanden door australie, new zealand en Thailand, dus wie weet kunnen we een stukje samen reizen.
Hoe oud ben je? Ik ben zelf tegen die tijd 18, en het is wel zo leuk als we rond dezelfde leeftijd zijn natuurlijk.
Hoor graag van je!
Groeten Valerie

Hoi Valerie,

Wat een tof plan van jou!!
Om maar met de deur in huis te vallen ik ben nu 34 jaar :blush: niet gedacht dat dat hier op deze manier toe doet.
Maar snap heel goed dat je met een leeftijd genoot wil reizen. Heel veel reis plezier !!

Groeten Maaike

Hoi Maaike,

heb je al enig idee welke kant je wilt zien, en of je wilt kamperen of hostels of hotels :slight_smile:
ben zelf een paar jaar geleden geweest en wil nog steeds een keer terug :slight_smile:

Hoi Susanne,

Ik heb nog geen kant gekozen hoor dat de oostkant veel bezocht wordt op de eerste trip maar zuid lijkt me ook erg mooi (heel Australië :blush:) .

Ik wil met backpack in hostels verblijven.

Welke kant van Australië ben jij geweest? En ben je in hostels, hotels of camping verbleven ?

Ik ben aan de oostkant geweest. sydney tm Cairns. met de auto van hotel naar hotel (alles geregeld van te voren)
ik denk dat ik dat de volgende keer niet zou doen alles van te voren regelen.

ik wil nog heel graag naar Melbourne want dat schijnt een geweldige stad te zijn. en tsja uluru (of hoe je het schrijft :slight_smile: )
maar zuid australie is als ik zo even naar google kijk ook wel heel tof.
zat j e dan ook naar een uitstapje Tasmanie te denken. hoor ik ook wel toffe dingen over

Tasmanië nee daar had ik nog niet aan gedacht, ziet er gaaf uit.
Hoeveel dagen wilde je daar door brengen? Ook veel te zien daar?!

Ik heb geen idee. Ik heb helemaal nog niet nagedacht over tijden routes etc haha.
Zag wel dat je of moet vliegen naar tasmanie of een dure veerboot