Op zoek naar een maatje voor een Australie/Nieuw-zeeland reis (sept 2016)

Hallo Lezer,

Mijn naam is Nikki van Alphen en ik kom uit het zuiden van het land.
Ben net afgestudeerd en wil graag mijn droomreis maken naar Australie/nieuw Zeeland.

Helaas, heb ik nog niemand gevonden die samen met mij die reis wil maken.
Mijn plan tot nu toe is om voor 3-6 maanden te vertrekken. Ik wil graag werken tussendoor om de reis een deel te bekostigen.
Zelf ben ik een sportief, gezellige meid van 22 jaar! Graag plan ik van te voren hoe/wat we het allemaal gaan doen.

Meer vragen of interesse??
Reacties zijn welkom :):zon02:

Hoi Hoi Nikki.

Mijn naam is Melissa van Mourik en ik kom uit Culemborg. Dat ligt tussen Utrecht en Den Bosch, maar het is provincie Gelderland :stuck_out_tongue: .
Zelf ben ik nu al een half jaartje afgestudeerd, maar wou graag al eerder weg gaan op reis. Maar dat wordt nu dus iets later. Namelijk September, het liefst de 3de week van september. Ook ga ik met nieuwjaarsdag mijn visum aanvragen.

Mijn plan is om een jaar weg te gaan. (Mijn plan)
Door nu alvast te sparen en in Australie halve wegen te gaan werken. Maar dat hoeft niet gelijk.
Dus mijn visum wordt een working Holiday visum voor 1 jaar.

Ben zelf erg actief, maar hou er zelf ook wel van om niet alles te gehaast te bekijken.

Ook ben ik van plan, om echt van alles Low-Budget te doen. Kwa vervoer, verblijf en eten. Zodat ik niet gelijk hoef te werken en zoveel mogelijk leuke activiteiten kan doen. Zelf drink ik bijna geen alcohol of rook ik niet. Maar hou zeker wel van feestjes en festivals. Maar daar heb ik dus geen alcohol of iets voor nodig.

Zelf wil ik de eerste paar weken van tevoren plannen en de rest daar zien.
Ben zelf al 1 weekje alleen weg geweest naar Wenen en Bratislava en daar heb ik super veel leuke mensen ontmoet en dat wil ik zelf graag ook doen in Australië, maar weet zeker dat je dat ook met zijn 2e zou kunnen doen. Maar wil dus ook misschien samen met mijn reisje maatje en misschien nieuwe mensen gaan reizen.

Dus kunnen we een gedeelte samen reizen of jou / mijn gehele reis.

Ben ook van plan om naar Nieuw Zeeland te gaan alleen daar heb ik nog geen plannen voor en ook dat zie ik als ik daar ben in Australië.

Hoor het graag van je.

Groepjes Melissa

Hoi Nikki,

Mijn naam is Valerie. Ik kom uit Gorinchem, dat ligt in zuid holland. Ik ben inmiddels 23 jaar geworden in November. En vind het tijd, om deze reis te gaan maken.

Ik ben ook van plan om rond september te gaan vliegen naar Australie. Ik hoop in juni af te studeren aan de hogeschool. Ik heb op dit moment nog geen idee wat ik precies wil gaan doen deze reis. Wel weet ik dat ik de reis van te voren graag deels wil uitstippelen. qua periode denk ik tussen 4 en 6 maanden. Er zijn waarschijnlijk een aantal mensen uit Nederland die ook een aantal weken zullen komen (op vakantie), maar over het algemeen gezien zal ik alleen zijn. Ik zou het leuk vinden om een maatje te vinden om wellicht een langere periode mee rond te reizen. Mogelijk is het samen plannen van een route en bedenken wat er allemaal te doen is al leuk om samen te doen. Alleen vind ik dat toch lastiger.

Ik ben van mezelf best wel actief/sportief. Ik rijdt twee keer per week paard en dat is iets wat ik ook zeker in Australie eens zou willen proberen.

Ik hoop op een reactie.

Groetjes,
Valerie