Hoi,
Ik ben evi, 24 jaar oud, en ben van plan om te gaan rondtrekken een maandje in januari. Ik heb nog niet gekozen welk land, want deze landen wil ik zeker nog zien. Dus elke suggestie is welkom !!
Natuurlijk wil ik het ook liever samen met iemand doen, dus heb je zin in wat cultuur, avontuur en wat feest op zen tijd… Laat dan gerust iets weten
Ik vertrek de 15 oktober naar Australië… Begin vanuit Darwin richting Adelaide. Daar wil ik n paar weken gaan werken om wat extra geld te verdienen zodat ik daarna rond kan trekken in Aussie en NZ. Miss lijkt het je wat om een combi van Aussie en NZ te maken?
Ik zou met mijn vriend 4 weken naar India gaan maar helaas is deze relatie over. Nu heb ik het ticket al wel geboekt en ik zit heel erg te twijfelen om toch te gaan alleen ik wil niet alleen gaan. Ik heb een ticket voor 22 januari heen. Ik zou heel graag naar het zuiden willen van India. Je zou dan met een binnenlandse vlucht naar Goa kunnen gaan bijvoorbeeld. Ik weet niet of je dit wat lijkt en of jij eventueel ook rond deze tijd zou kunnen?
Vanaf 25 november ga ik in mijn eentje een wereldreis maken. Eerst begin ik in Australië en op 7 januari vlieg ik naar Bali (Indonesië) daarna ga ik rondtrekken in Azië (maar geen idee welke route) om vervolgens vanaf 11 maart nog een paar weken in Zuid-Afrika.
Dus misschien zie jij hier wat in?
Ik ben van plan om eind december naar Zuid-India te gaan om in de 3e of 4e week 2013 weer vanaf Delhi terug te vliegen. Ik ben van plan deze week tickets te gaan boeken. Wellicht leuk om een deel van de vakantie gezamelijk op te trekken (in de 1e week heb ik mogelijk al gezelschap van iemand uit India). Ik vind het vooral leuk om indrukken van het land op te doen, dus bezienswaardigheden en wellicht bepaalde gebruiken ervaren, maar ik moet me nog oriënteren op de invulling van de reis.