Hi!
Ik ben Myrthe, 20 jaar en vertrek 21 februari naar Nieuw Zeeland, Christchurch!
Ik loop daar 3 tot 4 dagen per week stage en de overige dagen wil ik gebruiken om te relaxen, veeeeel van NZ te gaan zien en de extreme sporten te gaan ontdekken!
Maar dit lijkt me leuker om met z’n 2e te doen! Dus als je het leuk lijkt om samen wat dingen te gaan doen, let me know!
[EMAIL=“myrthe868@hotmail.com”]myrthe868@hotmail.com
Groetjes! :zon02:
Hey Mirthe!
Ik ben ook in NZ feb 2010! Je komt waarschijnlijk op mijn verjaardag aan, de 22e? Dan word ik 22. Ik wil zowel in NZ als in Australie gaan reizen en werken. Op boerderijen enzo. Maar zeker wil ik ook heel veel gaan zien van het mooie land en ja, ook ik wil absoluut een skydive maken en misschien wel duik-of surfcursussen nemen daar! Lijkt me helemaal te gek! Nog leuker is het natuurlijk om dit met een reismaatje te doen
Wie weet kunnen we ergens een keer afspreken??
Groetjes Lindsay. :dag:
Hee Lindsay!
ik kom de 23ste aan, 28ste ben ik zelf jarig!
Lijkt me leuk om samen wat dingen te gaan doen, ik ben op dit moment op zoek naar een appartement/huisje voor de periode dat ik daar ben! Wie weet dat je daar dan ook voor een periode kan blijven
Ik wil heel graag duik of sufcurcus gaan doen, lijkt me super gaaf
Vriend van mij werkt bij skydive dropzone vlakbij Christchurch, dus skydiven moet zoiezo gebeuren;)
Me email is [EMAIL=“myrthe868@hotmail.com”]myrthe868@hotmail.com
Lijkt me super om af te spreken om samen dingen te gaan doen! 
Groetjes !:dag:
hey!
Ik ben ook van plan naar NZ te gaan…heb alleen nog niks geboekt.
Lindsay ik begrijp dat jij ook nog naar australia gaat? Hoelang ben je van plan in nz te blijven? en wil je zowel het noorder als zuider eiland zien?
Ben benieuwd, ik twijfel namelijk nog of ik met een groepsvlucht zal gaan of gewoon zelf wat boek…
Het lijkt me een stuk leuker om deels met iemand te gaan namelijk! 
Wat voor stage ga je doen myrthe??
Groetjes! :chin:
Hey Mandy,
Leuk dat je ook naar NZ gaat! Wanneer precies? Mocht je in jan willen vertrekken dan raad ik je aan om zo snel mogelijk te boeken want het is daar dan zomer en dus een drukke tijd en daarom zijn de goedkoopste vuchten al snel weg! Niet te lang wachten dus als je niet te veel wil betalen voor je ticket.
Ik heb ook getwijfeld of ik bijv een starterspakket bij mijn vlucht zou boeken maar het werd mij afgeraden. Deels omdat ik wanneer ik aankom al verzekerd ben van een baantje en onderdak en omdat ik dan al wel een beetje kennis heb gemaakt met het werk-en reiswereldje daar leek het overbodig een starterspakket te nemen. Mooi, want dat scheelt mij toch weer extra kosten. Ik heb nu een rond-de-wereld-ticket geboekt via WordTicketCentre. Die kunnen je heel goed helpen met het bepalen van je reisschema e.d. en kijken echt naar jou wensen en budget. Je kunt ze mailen of telefonisch contact opnemen. Verder heb ik ook veel gehad aan Australian Backpackers, een organisatie die in Alkmaar gevestigd zit. Heel aardige jonge mensen die zelf ervaringsdeskundige zijn wat betreft backpacken en werken in Australie, maar ook over NZ kunnen ze je wel iets mee helpen. :wereld:
Mijn plan is om op 25 jan aan te komen in NZ, in het zuidelijkste puntje van het zuider-eiland. Daar een paar weken te werken, vervolgens verder te reizen, veel te zien, weer wat werken, dan weer reizen enz. om uiteindelijk in NZ te eindigen in Auckland, want daar vertrekt mijn vlucht op 15 april naar Melbourne! >>> De rest van het jaar wil ik dan werken en rondreizen door Australie. :zon::zon02:
Mij lijkt het ook leuk om van te voren al een beetje kennis te maken met mede-reizigers om daar evt mee af te kunnen spreken in NZ of Aus. Jou lijkt het ook leuker om niet alleen te reizen begreep ik, maar vergeet niet dat als je verblijft in backpackershostels enzo, je over het algemeen al erg snel leuke contacten opdoet met jongeren van over de hele wereld die allemaal met hetzelfde doel daar zijn: rondreizen en heel veel te zien van het mooie land en leuke dingen te ondernemen! Dus wees gerust, als je een beetje open staat naar anderen zul je niet altijd alleen zijn 
Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen hier en daar en wie weet vind je het leuk om evt wat af te spreken voor in NZ. Een stukje samen te reizen bijv of gewoon een avondje/dagje wat leuks doen!
Ben erg benieuwd ook naar jouw reisplannen! En wanneer en hoelang je daar verblijft.
Groetjes,
Lindsay. :dag: