NIEUW ZEELAND vanaf 15 maart 2011-4 mei

Hi!

Ik ben 22 jaar, woon in Amsterdam, net afgestudeerd in Business Administration en heb zin in een avontuur!

17 maart 2011 kom ik aan in Auckland, ik wil dan een hele gave reis gaan maken door nieuw zeeland, ik heb tot 4 mei, dan vlieg ik vanaf Christchurch door naar Sydney.

Ik wil erg graag veel zien (geweldige natuur!!) en doen (crazy adventures), en natuurlijk ben ik ook in voor een leuk feestje.

Ga jij rond die tijd? Let me know!

Mcekrayenhoff@gmail.com

Liefs

Heee MarieClaire!

Ik vertrek morgen (zondag) naar New Zeland en ben dus dinsdag in Auckland! Ik wil daar eerst een paar dagen bij komen om vervolgens het topje van NZ te zien en dan daarna naar beneden te reizen richting Christchurch. Onderweg zal ik nog familie gaan opzoeken.

Op 23 april reis ik uiteindelijk door naar Melbourne!

Ik ben trouwens Lisette, 23 jaar en ga in totaal een klein half jaar op reis dus naar NZ, Aussi en misschien nog Indonesie!

Wieweet tot in NZ dan! Voeg me anders toe op hyves/facebook… misschien komen we elkaar nog wel tegen! Redirecting... of hyves.nl/Lisette1987

Groetjes!

Hi MarieClaire en Lisette,

Momenteel ben ik in Sydney maar binnen twee weken zal ik in Nieuw Zeeland aankomen. Graag zou ik dan met iemand dmv een auto/camper het land willen doorreizen. Net als jullie wil ik graag de mooie natuur zien, raften etc en af en toe gezellig een drankje.

Verder heet ik Martin Stolk en ben 19 jaar oud. Mijn vader woont in Nieuw Zeeland en met hem heb ik vorig jaar al een gedeelte van Nieuw Zeeland bezocht. Aangezien ik gestopt ben met mijn studie en ga beginnen met werken in september heb ik nu weer de tijd om lang te reizen. Afgelopen week ben ik in Hong Kong geweest en nu dus Sydney en daarna twee maanden Nieuw Zeeland.

Misschien dat we een gedeelte samen kunnen reizen?

@ Lisette. Ik weet niet of je al Auckland uit ben gegaan maar als je richting het topje van Nieuw Zeeland ga verblijf dan een paar dagen in het plaatsje Pahia. Echt een heel mooi en relaxed dorpje in de bay of islands!

Groeten,

Martin
mstolk1991@gmail.com