Reismaatje gezocht Nieuw Zeeland jan 2011 (ong 2/3 maand)

Dag allemaal,

Ik ben een net afgstudeerde sph’er (21 jaar) en op zoek naar een reismaatje om door nieuw zeeland te trekken. Ik vind het leuk om allemaal dingen te ondernemen, ben sportief ingesteld, maar hou ook zeker ervan om lekker te stappen en te feesten. Ik zou graag zo twee a drie maand weg willen om zoveel mogelijk van het land te zien. Spreekt jou dit ook aan, neem dan zeker contact met me op:D

Groetjes Madelon

Heej Madelon,

Wanneer wil je gaan? ik ga op 1 februari. Ik verblijf wel maar 1 maand in N-Z en trek daarna door naar Australie. Ik vlieg via LA. Misschien een mogelijkheid om 1 maand samen te reizen? Groetjes Anne

Ik wilde graag in januari gaan, maar datum staat nog niet vast, moet alles ook nog regelen, maar weet wel dat ik daar heen wil gaan:D Wat zijn jou plannen in nieuw zeeland?

groetjes:)

Hoi!

Ik heb ook plannen om die kant op te gaan. Ik weet alleen op dit moment nog niet precies wanneer ik weg wil! In ieder geval zo snel mogelijk! Ik weet alleen nog niet precies hoe ik het aan moet pakken.

Misschien kunnen we hier samen over praten?>>>

Groetjes Michard.

Heej…ik zal nog ff reageren
Ik heb al een buspas gekocht Kiwi travels waarmee je die maand ( en nog langer als je wil) met een speciale backpackersbus door heel N-Z kunt reizen. Je kunt uitstappen waar je maar wilt en op bepaalde plaatsen blijven als je het er naar de zin hebt. Ik hoef in N-Z niet zo nodig te werken…maar sta hier nog wel open voor. Verder hou ik van natuur, cultuur en avontuur. Ik ben sportief ingesteld en wil zeker allerlei dingen ondernemen.

Groetjes Anne

Beste Michard,

Zou je ook op 1 februari willenb vertrekken i.p.v januari? toen ik boekte waren de tickets toen 250 euro goedkoper dan in januari en eerder. Ik heb geboekt via Kilroy travels…zo’n around the world ticket.

laat nog maar wat van je horen!

Groetjes Anne

Dag Anne en Michard,
Die bustocht lijkt me zeker wel wat en ook relaxt dat je uit kan stappen waar je maar wil. ik heb ook nog geen vaste datum nog niets geboekt, en in februari boeken is dus nog goedkoper dan januari, dat is natuurlijk altijd mooi meegenomen. Ik hou ook van avontuur en natuur maar ook wel van een avondje stappen weet niet of jullie dat ook leuk vinden haha…
Ben ook zker sportief ingesteld, lijkt me leuk om daar dingen te ondernemen weet zo nog niet wat je allemaal kunt doen maar moet me ook echt nog inlezen.
Hoe oud zijn jullie eigenlijk allebei en waar komen jullie vandaan?

Groetjes Madelon

Hallo Anne en Madelon,

Zo’n bustocht is inderdaad interesant. Ik heb op dit moment ook nog niks geboekt. Ik wil eerst kijken wat de mogelijkheden zijn. Ik ben nog nooit voor langere tijd weg geweest. Het is voor mij een nieuw avontuur waar ik al lang over droom maar waar het tot nu toe nog niet van gekomen is haha:p Jullie willen dus in februari vertrekken? Ik weet het nog niet precies wanneer maar dat kan altijd in overleg:) Jullie kunnen niet eerder dan volgend jaar? Zijn jullie ook van plan te gaan werken? Misschien kunnen we elkaars emailadressen uitwisselen om ideeën uit te wisselen?
Ik hou ook erg van avontuur en natuur, vind het leuk om het een beetje af te wisselen! De ene dag een beetje natuur, en de andere dag even lekker uit rusten. Een avondje stappen is ook niks mis mee:)

Ik ben een jongen van 22 jaar oud. Ben zelf vrij sportief. Ik loop 3 tot 4 keer peer week 45 min hard:) Ik woon in de buurt van Assen:) En jullie?

Groetjes,

Michard

He,

Voor mij wordt het ook mijn eerste keer dat ik lang weg ga, en ben nu ook nog druk aan het sparen. Ben zelf 21 en woon in twello (tussen deventer en apeldoorn in) ben bijna afgestudeerd en dan dus ook alle vrijheid. Ik wil zowiezo pas vanaf jan 2011 gaan, omdat ik tot die tijd dus echt nog goed geld moet sparen.
Mijn mail is madelief_x_@hotmail.com.

Groetjes:zon02:

Heb je toegevoegd:) Praten gauw verder!:slight_smile:

haha en ik heb je per ongeluk verwijderd:S kende de naam niet:P wil je me misschien nog een keer toevoegen, en idd praten we snel verrder.

Groetjes

Heb je weer toegevoegd. Als het nog niet gelukt is, dan mag je me wel toevoegen met emailadres [EMAIL=“me.adrian@gmail.com”]me.adrian@gmail.com!

Heejjjj!!

Ik ben 19 en woon in de buurt van Den-Bosch ( Vught). Ook voor mij wordt dit de eerste keer reizen. Ik ga na n-z nog door naar australie voor 3 maanden farmwerk en tot slot zuid-afrika om te werken met inheemse dieren. Ik hoef niet perse te werken in N-Z maar sta er nog wel open voor.
Mijn email: anne_chanell@hotmail.com

Het lijkt mij zeker leuk om ook uit te gaan in N-Z maar is dit echt een uitgaansland dan??Haha
Ik hoop snel iets van jullie te horen…
Groetjes Anne