Reismaatje m/v gezocht, november > 3 mnd of langer

Hallo allemaal !

Momenteel ben ik druk bezig met het plannen van een avontuurlijke reis naar Nieuw Zeeland. Ik wil volgende week de vliegticket e.d. gaan regelen om zo snel mogelijk te vertrekken, wat met voorbereidingstijd, ergens in november 2010 zal gaan worden. Ik ga uit van 3 maanden, met de vrijheid langer te blijven.

Ik ben alleen, maar zoek nog een (of meer) reismaatje(s) m/v om mee door dit prachtige land reizen, want het is natuurlijk veel leuker en gezelliger om samen dit avontuur te beleven.
Ik zou graag een auto/camper huren om in alle vrijheid door het land te trekken en zo ook de rustigere plekjes te kunnen bereiken. Het wildkamperen staat daarbij ook zeker een keer op m’n lijstje. Ik ga voor het avontuur en wil naast een globaal plan, in alle vrijheid zien wat er op je pad komt, veel zien en leuke mensen ontmoeten.
Ik hou van buitensport, avontuur een uitdaging en wil dan ook graag meerdaagste trekkings maken, kanoën, mountainbiken, rotsklimmen en vooral genieten van de prachtige natuur en ook wat cultuur.
Ja, ik heb niet voor niets Nieuw Zeeland uitgezocht :wink:

Ik zal ook wat over mezelf vertellen; ik ben Bart, 25 jaar en woon in Dwingeloo. Zoals al gezegd hou ik van natuur, avontuur en uitdaging en doe ik veel aan buitensport, waaronder vooral wandeltochten. Zo heb ik ervaring met meerdaagse trekkings met tent maar ook met hoogalpine touren. Verder ben ik actief sportklimmer en ga ik regelmatig hardlopen in het bos. Ik hou me ook graag bezig met (natuur)fotografie.
Ik ben geen uitgaanstype (dan zou ik naar een ander eiland moeten), maar hou zeker van een biertje en vooral gezelligheid !

Dus, spreekt je dit aan en ben je ook opzoek naar een reismaatje, dan hoor ik het graag !!!

O ja, nog een kort zinnetje over mijn persoonlijkheid: Ik ben iemand die zich goed kan aanpassen en rekening houd met anderen, ik heb een brede interesse en ben een doorzetter.