Reismaatje gezocht voor NZ november 2012

>>>

Ik (V, 37jr) ga rond november 2012 ongeveer 5 weken Nieuw Zeeland. Meer plannen zijn er nog niet, maar ik weet wel dat ik liever niet met een georganiseerde reis mee wil. Ik wil zelf al gaande eventuele plannen kunnen aanpassen omdat het ergens erg leuk is of juist niet. Backpacken is wellicht een goede optie… of misschien zelfs iets luxer?

Ik ben een sportieve meid (volleybal, tennis, skiën) en wil graag veel zien (natuur, maar af en toe de stad in is ook aan mij besteed), maar wel op een relaxte manier.

Wie heeft zin om te kijken of het klikt en eventueel samen plannen te maken om dit prachtige land te verkennen?

Groetjes, Eliza
:NEWZEALAN

Hoi,

Nieuw Zeeland staat al langer op mijn lijstje, en ik ben ook voor niet-georganiseerde reizen. Voor mij veel natuur en cultuur, maar daar komen we vast wel uit. Je vermeldt niet of je een vrouwelijke of mannelijke reisgenoot zoekt. Ik ben man, 40.

Groetjes, Chun

Hallo Chun,

Man of vrouw maakt me niet zoveel uit. Ik vind het wel leuk/belangrijk om elkaar van te voren een beetje te leren kennen. En natuurlijk om daarbij te ontdekken of het leuk zou zijn om samen rond te trekken aan de andere kant van de wereld.

Heb je al eens eerder op deze wijze een reisgenoot gevonden? En heb je al meer ideeën over een reis naar NZ? Bijvoorbeeld wat je in ieder geval wil doen of zien?

Gr.
Eliza

Beste ElizaM,

Ik zoek ook nog een reisgenoot voor eind augustus t/m november. Heb redelijk veel reiservaring. Heb nog geen plannen en sta voor alles open.

Groetjes Joopi

@ElizaM: heb je een PM gestuurd, maar weet niet of dat helemaal goed gegaan is. Laat even weten.

Hallo ElizaM,

Ik ben een vrouw van 46 en ik ga ook de maand november doorbrengen in Nieuw-Zeeland. Mijn reis ligt al wel vast omdat ik dat in deze vakantie wel prettig vind. Wellicht is het een optie eens te kijken of we wat overeenomsten hebben?

Groet,

Indulge

Hallo Eliza,

Ik ben Hilda van bijna 44. Mijn plan is ook om alleen naar NZ te gaan maar misschien is samen toch leuker. Zeker als je wel beetje op 1 lijn zit. Ik ben geen backpacker maar simpele lodges is ook goed en af en toe iets meer luxe ook ok. Ik had eerst het plan om daar te gaan fietsen maar heb daar toch grote twijfels over.
Mijn nicht woont daar en die raad mij dat af. Misschien wel een paar dagen met de fiets er op uit. Vooral genieten van de natuur en cultuur.
Ik ben wel sportief. Fietsen, wandelen. Joggen en fitness houden me fit. En af en toe dansen in de kroeg :wink: ben me nu aan het orienteren en ben van plan niet te lang te wachten met ticket boeken.