Op zoek naar een reisgenoot en een fantastisch avontuur ,dan kunnen elkaar de hand schudden! Ik ben ook, deels noodgedwongen, op zoek naar iemand die het leuk vindt om samen Nieuw Zeeland te verkennen.
Noodgedwongen zal je denken!, tja helaas ben ik het jaar niet echt fantastisch begonnen. Het oorspronkelijke plan was namelijk om samen met een maat van mij, 24 januari voor 5 weken naar Nieuw Zeeland te gaan om per camper of auto in alle vrijheid het land te verkennen, echter brak ik mijn kuitbeen op 1 januari tijdens een feestje. Al snel werd duidelijk dat het voor mij geen Nieuw Zeeland werd, waardoor die vriend van mij alleen die fantastische reis is gaan maken.
Helaas had ik geen annuleringsverzekering afgesloten, maar was vastbesloten de reis toch te gaan maken, en heb mijn ticket omgeboekt naar eind oktober 2010
Die vriend van mij heeft alleen de reis gemaakt en zijn ervaring was dat je genoeg mensen tegenkomt in Hostels etc. echter wil ik de reis toch op een andere manier ervaren, dan hij gedaan heeft.
Het fijne van samen reizen is uiteraard dat je alle ervaringen samen deelt, elkaar motiveert en inspireert. Het lijkt mij fantastisch om met een of meerdere personen een camper te huren en op een paar geplande trips na, maar te zien wat je tegenkomt en de ultieme vrijheid te ervaren. Wild camperen hoort daar uiteraard bij!
Ik ben Ronald, 30 jaren jong en woonachtend in Amstelveen. Ben een flexibel persoon, sportief, creatief en heb een zeer brede interesse. Muziek is een grote hobby van mij en speel gitaar.
Verder doe ik aan mountainbiken.
Natuurlijk ben ik gek op de natuur, waarom anders Nieuw Zeeland, gek op uitdagingen.
Mijn idee van de reis is lekker mobiel te zijn m.b.v. een camper of auto, lowbudget te overnachten en zoveel mogelijk te zien en te ervaren en uiteraard fijne en inspirerende mensen te ontmoeten.
Graag zou ik een meerdaagse tocht lopen in Tasman Park en Fiordland.
Indien je ook op zoek bent naar een reisgenoot hoor ik graag van je en kunnen we misschien eens van gedachten wisselen!!!
Ik hoop iets van je te horen!