NieuwZeeland maart 2011

Hallo reizigers!

Ik kom 3 maart 2011 aan in Auckland NZ om daar voor een maand te blijven en daarna reis ik voor 4 maanden door naar Australie.
Heeft iemand soortgelijke plannen?
Lijkt me gezellig om in ieder geval in Nieuw Zeeland samen met iemand te reizen.

Ik ben trouwens Marije, 24 jaar en kom uit Groningen. Ik studeer nog maar ben er een jaartje tussenuit om te reizen.

Ik hoop op een reactie!

Groeten Marije

Hou Marije,

Mijn naam is Jessica van Bergen en ik ben 26 jaar.
Ik ben al eerder op reis geweest voor 3 maanden naar Midden Amerika.

Mijn contract loopt eind februari af dus ik wil ook begin maart op reis.
Mijn plan is 1 maand nieuw zeeland en 3 maanden naar Australie.

Ik heb net pas te horen gekregen dat mn contract afloopt dus mijn plannen zijn pas sinds kort ontstaan eigenlijk.

Ik mag mn flat onder verhuren dus het voor mij wel een must om een huurder te vinden om te kunnen gaan reizen.

Misschien leuk om wat meer informatie uit te wisselen eventueel?

Groetjes Jessica

Hallo! Ik vertrek a.s. zondag en ben er dan dinsdag (de 15e) blijf eerste paar dagen in Auckland en ga dan met stray eerst het uiterste noorden (boven auckland) doen en dan naar benedenen de rest van het noorder/zuider eiland! Ondertussen ga ik ook nog familie bezoeken…

Op 23 april vlieg ik van Christchurch naar Melbourne en daar ga ik verder in Melbourne!

Spannend allemaal, zit je er inmiddels al en hoe heb je het tot nu toe?

Ik ben trouwens Lisette, 23 jaar en ga een klein halfjaartje backpacken door NZ/Australie/ en wat er allemaal nog bij mag komen :slight_smile:

Groetjes!

Hoi lisette!

Ik zit inmiddels in Nieuw Zeeland inderdaad. Ik reis met kiwi experience en heb het erg naar mn zin. Wat ik wel jammer vind van kiwi Ex. is dat alles al voor je geregeld en georganiseerd is, zoals dat ze me steeds afzetten bij hostels en deze ook voor je boeken. En dat je via hun je al kunt inschrijven voor activiteiten etc. Dat wist ik niet van te voren. Als je van makkelijk reizen houdt is dat geweldig maar ik hou wel van wat meer avontuur.

Ik ben hier nu anderhalve week en vlieg eind maart naar Sydney. Ben op dit moment in Rotorua en reis verder naar onderen zodat ik ongeveer aan het einde van de week in Wellington de boot neem naar het zuidereiland.
Er is ontzettend veel te doen hier dus vervelen zal je je niet!

heb een goede vlucht en misschien tot in Australie!?
Groetjes