Australie + Nieuw Zeeland (februari-mei)

Hallo!

Mijn naam is Marielle, ik ben 24 jaar. Ik wil vanaf half februari t/m half mei eerst 7-8 weken rondreizen in Australie, en daarna nog een maandje naar Nieuw Zeeland.

Mijn concrete plan is om naar Cairns te vliegen, vanuit daar langs de oostkust naar het zuiden te trekken en via de binnenlanden weer terug naar het noorden, om uiteindelijk weer in Cairns uit te komen. Vanuit daar vlieg ik verder naar Nieuw Zeeland, waar ik liefst een paar weken aan een groepsrondreis meedoe (van Auckland naar Christchurch).

Wie heeft vergelijkbare plannen? Met name in Australie zou ik het leuk vinden als er mensen zijn die hetzelfde rondje maken, om (delen) samen te reizen! Laat dus van je horen, lijkt me gezellig!

Groetjes Marielle

Mijn plannen zijn waarschijnlijk gewijzigd: het is nu zo dat ik wegens gewijzigde vluchten (goedkoper, beter, makkelijker) eerst NZ aandoe en daarna pas Australie.

Ben van ongeveer half feb tot half maart in NZ om van Auckland naar Christchurch te reizen, daarna van half maart tot begin mei in AUS (vanuit Sydney rondtrekken).

Iemand die dezelfde plannen heeft?!