Nieuw-Zeeland 26 april t/m 25 mei 2014

Hee allemaal,

Mijn naam is Sophie en ik ben 19 jaar.
Op het moment ben ik aan het backpacken in Australië en eind april vlieg ik voor een maandje naar Nieuw-Zeeland om daar rond te kijken. Ik kom op 26 april aan in Auckland en vertrek vanuit daar weer op 25 mei.
Het lijkt me super leuk met iemand een busje te huren en daarmee Nieuw-Zeeland rond te reizen. Zelf heb ik geen rijbewijs, maar ik kan wel kaartlezen (een beetje) haha.
Heb jij ongeveer dezelfde plannen en lijkt het je leuk om samen te reizen, stuur me dan een berichtje. Ook als je zelf geen rijbewijs hebt hoor, want mijn backup plan is om met een backpackersbus te reizen dus dat zouden we ook samen kunnen doen.

Groetjes Sophie

Hoi Sophie!

Mijn naam is Sabine (19 jaar) en ik ben 21 april tot en met 3 juni ben in Nieuw Zeeland te vinden. Met een busje rondtrekken lijkt me heel leuk! Alleen ik heb helaas nog niet langer dan een jaar mijn rijbewijs dus dan mag je nog niet in het buitenland rijden… Ik heb vanaf Auckland een vlucht naar Queenstown geboekt en vanaf daar ben ik van plan om met zo’n backpackersbus naar het noorden te trekken. Ik weet dus niet of het handig is om samen te reizen aangezien jij vanuit Auckland begint, maar misschien kan daar wel wat op worden verzonnen. Laat maar weten of het je wat lijkt! En als je iemand vind die wel in een busje mag rijden meld ik me graag aan :wink:

Groetjes, en veel plezier nog in Australië!

Je kan best een auto huren in NZ als je je rijbewijs nog niet zo lang hebt, mocht je het nog willen proberen (zeg ik uit ervaring)!