Hoi allemaal,
Ik ben van plan van maart tot juni naar Nieuw-Zeeland/Australië te vertrekken met een around the world ticket. Het lijkt me leuk om zo in contact te komen met anderen die dit ook van plan zijn in deze periode.
En misschien zelfs wel een reisgenoot te vinden!
Lijkt het je wat, of heb je ook plannen om te gaan, laat het weten!
Hoi Maaike,
Ik ben ook van plan om die periode naar Nieuw Zeeland en Australie te gaan, maar heb nog niks concreets bedacht verder… Met een around the world ticket bezoek je toch meerdere continenten? Niet alleen Australie?
Ik wilde er misschien een engelse cursus gaan volgen (ongeveer 1,5 a 2 maanden) en dan nog 1,5 a 2 maanden rondtrekken. Wat zijn jouw plannen?
IK heb mijn ticket al geboekt! Ik vertrek op 4 feb naar Sydney voor ongeveer 6 weken.
In maart wil ik naar het Noorder-Eiland van Nieuw Zeeland gaan voor een aantal maanden.
Ik zou het erg leuk vinden om een reisgenoot te hebben…tot nu toe nog geen succes
Op mijn page vind je wat meer over mij…ik kom trouwens ook uit Rotterdam.
Heey maaike,
Ik ben van plan om in mei 2009 een maand rond te trekken door NZ, 2 weken op het noorder eiland en 2 weken op het zuider eiland, Nu had ik eerst een reisgenoot maar die heeft afgezegd, dus nu zoek ik iemand anders die samen met mij wil reizen, Lijkt me toch leuker dan alleen, en zowiezo heb je nederlandse aanspraak, toch ook leuk…
Ik kom ook uit de buurt van rotterdam.
Als je nog niemand hebt gevonden of je wilt info uitwisselen, dan kan je me mailen.
mijn mail: Dirkjanberkhout@hotmail.com