Nieuw paspoort alvast halen?

Mijn paspoort is geldig tot 11-01-2011:

Ik vertrek 2 juli naar Bangkok en vlieg meteen door naar Kuala Lumpur. Vervolgens ga ik naar Singapore, Indonesie en eindig ik in het zuiden van Thailand (rond 27 Juli). Ik vertrek op 2 augustus weer vanuit Bangkok…
Mijn paspoort is dus ruim 6 maanden geldig, maar word nu wel een beetje zenuwachtig… Zal ik dan toch voor de zekerheid nog snel een nieuw paspoort aanvragen, of lukt het zo ook wel?

Alvast bedankt!

Bij sommige landen moet je paspoort 6 maanden geldig zijn wanneer je het land binnenkomt, bij andere landen 6 maanden wanneer je het land verlaat. Heb je daarnaar gekeken? En heb je voldoende vrije bladzijdes voor alle visa? Zo nee, dan kun je beter nu een nieuwe aanvragen.

Ik zal gewoon alvast een nieuwe halen. Ik lees net in een ander topic dat bij vertrek uit Thailand (=Bangkok) je pasoort minimaal 6 maanden geldig moet zijn.

Dus halen dat ding !! :slight_smile:

Maar in principe heb ik toch nog een paar dagen over?
Ik vlieg terug op 2 augustus: die maand is ie nog geldig en sept, okt, nov, dec, januari… Zou betekenen dat ik nog 9 dagen speling heb toch?
Pff, wordt er een beetje zenuwachtig van ;)…

Maar bedankt voor jullie reacties alvast, erg fijn!

en dan komt er een aswolk, en dan vlieg je pas een paar dagen later naar Nederland…

of je hebt een oorontsteking, niks ernstigs, maar je mag een week niet vliegen…

of je treft een lastige beambte, die zegt dat je paspoort verlopen is. en een beambte heeft altijd gelijk…

of…

redenen genoeg te bedenken waarom je niet moet gokken op een paar dagen!

1 like

Helemaal gelijk, dan ga ik toch maar voor alle zekerheid een nieuw paspoort ophalen :wink: Thanks!