Nieuw! Japans sushi restaurant in Ukunda/Diani Beach

Vandaag wilde ik de koffie eens uitproberen bij Kokkos, tegenover Chandarana supermarket, toen mijn oog viel op een nieuw restauranttje ernaast. Een Japans sushirestaurant!!! In al die tijd in Kenia nog geen sushi gevonden, dus direct naar binnen en de menukaart bekeken. De eigenaar vertelde dat ze pas net open zijn en daarom nog geen uitgebreide gedrukte kaart hadden, en eigenl nu ook alleen met diner openwaren, maar op reservering ook lunch. Over 2 weken zou de kaart binnen zijn en zouden ze ook voor lunch open zijn. Wij keken de chef natuurlijk even lief aan of wij na onze kop koffie bij Kokkos konden komen lunchen en dit.was helemaal geen probleem. We bestelden de rolls die we graag zouden willen vast, zodat hij daar de dingen voor kon voorbereiden. Na onze koffie dus teruggegaan en het was echt heerlijk!!! Zeker een aanrader als je van sushi houdt om dan hier eens te gaan eten!
De naam van het restaurant ben ik even kwijt, maar het is het enigste japanse restaurant, dus je vindt het vast wel!