Naast de bekende 40thieves beachbar en de misschien wat minder bekende kim4love, is er nu sinds een paar maanden een nieuwe beachbar aan Diani Beach, Bidi Badu Beachbar. Ben er de afgelopen weken 2x geweest en vindt het een gezellige, relaxte plek om heerlijk aan het strand wat te kunnen drinken voor een iets betere prijs dan bij de 40thieves bar, maar wel iets minder luxe ogend kwa uiterlijk. ik vind het een beetje strandpaviljoen idee. een lekkere bank om onderuit te hangen, houten tafels, gewoon lekker met je voetjes in het zand… Je kan er ook eten, voornamelijk visgerechten of groenten. Ik heb tot nu toe alleen een bord frietjes voor de kleine geprobeerd, maar heb gehoord dat die vismaaltijden wel echt heel erg lekker zijn!
Ik vind het een zeer leuke afwisselende en welkome toevoeging van de beachbars die er al zijn!
We zijn ook een paar keer geweest. Het eten is lekker maar je moet langer wachten. Hun service is heel goed.
Wim - zit je nu in diani? Heb je de man in Keulen gebeld? Hij is sinds gisteren in Mombasa, business reis. gr Helen
Wij zij id nu hier in Msambweni. Wij hebben gebruik gemaakt van Condor. Na een mega vertraging van 12 uur op Zanzibar in Msa
gearriveerd. Heerlijk weer nu. Ik neem contact op als we terug zijn. Of heb je een nr in kenya?
Gr Wim
Updated - - -
Wij zij id nu hier in Msambweni. Wij hebben gebruik gemaakt van Condor. Na een mega vertraging van 12 uur op Zanzibar in Msa
gearriveerd. Heerlijk weer nu. Ik neem contact op als we terug zijn. Of heb je een nr in kenya?
Gr Wim