Gaat er soms iemand binnenkort naar Diani (Mombasa South Coast)? Mijn dochter werkt daar voor een vrijwilligersproject (met apen). Ik zou graag een pakje willen meegeven (960 gram: kleren en parfum). Je krijgt er een gratis bezoekje aan de colobus-apen bij!
Groetjes
kleding kan ze daar volop kopen in diani of ukunda
parfum kan ze ook plaatselijk kopen bij nakumatt of beter bij een van de vele shops in ukunda
Of het is een lieve moeder die het leuk vindt haar dochter wat op te sturen omdat ze haar zo mist… Soms gaat het er niet om of je iets hier wel of niet kunt kopen. Ik kan me er tenminste iets bij voorstellen als dochter die in het verre Kenia woont en af en toe een pakje van familie of vrienden uit Nederland krijg waar ook spullen inzitten die ik hier ook zou kunnen kopen.
Ik zal iemand even vragen die maandag in Kenia, Diani Beach aankomt. Misschien lukt het haar om het mee te nemen.
Groetjes Marriette
Via Wereldwijzer app
Ik wil het wel meenemen, weet niet waar je woont? Ik vertrek zondagavond.
Mijn standaard opmerking bij pakjes meenemen: Wees je bewust van de risico’s die het meenemen van een pakje van een ander met zich mee brengt. Degene die het bij zich draagt is ten alle tijde verantwoordelijk.
Ik bedoel daar totaal niet mee te zeggen dat Tartare niet te vertrouwen is. Ik wijs alleen op de risico’s in zijn algemeenheid.
Via Wereldwijzer app
Hallo,
je kan er inderdaad veel krijgen! we hebben 13 jaar in Kenia gewoond (Nairobi en veel gereisd naar kust en andere streken), dus Kenia is geen onbekende voor ons. Dit zijn bepaalde zaken die ze ginder echt niet kan krijgen. We zijn echt wel gewoon geweest om het met veel minder luxe te doen, en dat is inderdaad géén probleem, integendeel. Maar ja, dit had ik nu wel willen meegeven!
-
-
- Updated - - -
-
Leuk, ik woon in Werchter, jij?
Oeh denk dat het voor mij dan lastig word. Ik woon in de kop van Noord Holland. Je mag me altijd mailen: sas_sammie@hotmail.com, maar denk dat het nu wat kort dag word?!