Nieuw hotel: Royal Holiday Palace in Lara

hebben jullie nu sherwood dreams geboekt voor oktober of royal holiday???
Wij gaan naar sherwood dreams van 1/8 tot 15/8 samen met mijn zus en de kids.Voor het voorjaar zijn we er nog niet uit april of mei.Hadden graag in mei die nieuwe sensimar gehad in belek maar je kan die niet doen met 3personen op 1kamer.spijtig want ziet er ook heel mooi uit.Een tip misschien Amare dolce vita geeft serieuze kortingen over het ganse seizoen ook in juli en augustus!!!

1 like

@Ronnylucie :

de Sensimar Belek wordt naast de Sherwood dreams gebouwd !
Ik heb ook SD geboekt van 12/8 tot 26/8 en inderdaad de kortingen voor Amara Dolce vita zijn enorm en het is wel een SUPER hotel, staat zowiezo op 1 voor mij in Turkije !

Carina

2 likes

Royal Holiday Palace geboekt. Ik dacht dat het forum ook over dat hotel ging. Hoe dan ook, fijne vakantie!

1 like

ronny
15 april naar royal holiday palace.
13 oktober naar sherwood dreams resort.

grt.
joopenbep

1 like

Hello forumvrienden,

Sedert enkele dagen kun je het hotel nu ook via sunjets boeken on line !

groetjes

evandous

1 like

Hallo Forumvrienden,

Ik kan het hotel niet vinden op de sunjets pagina.
Kan mij iemand een link sturen die het hotel wel op deze site kan vinden?
Wel op sunweb.be , maar dat ziet er voor mij niet interessant uit.

Gr,

Geert-Jan

klopt, Royal Holiday Palaca in België enkel via Thomas Cook en Corendon te boeken. Ik denk dat hij de Sherwood dreams bedoelde, die staat wel in de Sunjets en Jetair en Neckermann !

Carina

Kijk op Neckermanreizen, die had voor ons een zeer goede bieding! Veel beter als Corendan. Op Sunjets kan ik niks vonden, dus weet niet hoe zij zitten met de prijzen, succes!

2 likes

Zoals al eerder gemeld, voor mij 4-15 mei,2 volwassenen, 2 kids, 12 dagen op een familiekamer bij Corendon ongeveer 3000 euro, bij Neckerman nederland vanaf ongeveer 3500 euro (volgens mij zelfs geen familiekamer)
In Duitsland nog veel duurder, vaak zelfs rond de 4000 euro.

Tips??

Het gerommel op sites of het hotel op tijd klaar is is ook weer begonnen (zie Granada vorig jaar), dus toch ff een mail gestuurd. Hieronder het antwoord.

Dear Geert,Thank you for your interest in our hotel.

I can tell you that the opening will be on 01.04.2011 and all the facilities will be on time. As you can understand we are working with the biggest Tour Operators in EU and we have commitments.

We are looking forward to welcoming you in Royal Holiday Palace

4 likes

Geert,
Weet niet of je met tips ook een ander hotel wil zeggen maar mijn tip : kijk eens naar Amara dolce vita in Tekirova via Jetair (of Arke ?), neem een promokamer, en je krijgt daar geweldige kortingen bovenop en het is nog een TOP hotel ook, met hééél veel luxe !

Carina

3 likes

Helaas geen foto`s gemaakt, maar het hotel ziet er leeg uit. De buitenkant lijkt af maar de binnenkant zeker niet. Het staat nog in de steigers en ze zijn aan het graven. Het hotel is qua oppervlakte buiten kleiner dan Royal Wings dus de mensen zitten meer op elkaar, dit is ook goed te zien als je de folders naast elkaar legt.

Ik vind het behoorlijk aan de prijs.

4 likes

joopenbep hier is joseph nog eens ,hoe is het in oktober geweest Iin de granada luxury ?
Ik heb daar niets van gehoord is het niet meegevallen? laat eens iets weten,en hoe gaat het met jullie?
GRT joseph

1 like

hallo forum vrienden
ja wel wat laat maar toch nog wat over granada luxury resort.
mustafa en tanner ontslagen.geen wacht tyden meer bij aankomst
als je morgen aankomt is vandaag je kamer al bekend.
het diner is met een half uur verlengt 18.30—21.00
dus 2 gangen is mogelijk dus minder druktes bij het bufet maar het blijft wel smal.de verbouwing gaat niet door.het eten is nog steeds goed.
geen borg meer voor de badlakens.minibar gehalveerd:1 cola,1 fanta,
water en 2 bier.wel suiker spinnen voor de kinderen.heb geen vuilen
dingen gezien.laatste 11 dagen geen lams kebab (alleen kip).
ala-cart mag je gelijk 2 keer boeken.weinig russen.wel een paar keer live muziek.personeel nog steeds vriendelijk.
wij hebben geboekt voor 15 april royal holiday palace,
en 13 oktober voor sherwood dreams resort.
dus misschien tot ziens.

groetjes aan alle forum leden en aan alle bekende die we hebben gezien.

JOOPENBEP
:vak02:>>>:was:

5 likes

he joopenbep en alle andere forumleden van granada die nu verkast zijn naar de volgende forums,
hebben jullie het ook al gezien dat je granada niet meer kan boeken via sunjets???Weet iemand wat daar de reden van kan zijn???Heeft iemand iets gehoord,ben daar wel benieuwd naar.Spijtig dat er al personeel ontslagen is dat gebeurt wel eens he "een opstart doen en dan bedankt worden voor bewezen diensten"Het zou ook zonde zijn wanneer ze de beloofde aanpassingswerken niet doen.:tssk:

2 likes

De eerste uren dat de zomer 2011 bij sunjets online stond, was de Granada Luxury daar wel te boeken, want heb er nog een prijsberekening voor gemaakt ! Het hotel was geweldig duur geworden, en zeker de familiekamers … Enkele uren later was het hotel inderdaad verwijderd van hun website, waarom is me een raadsel :wink:

3 likes

Ik heb met het nieuwe management gesproken en met de zoon van de eigenaar die de laatste week van oktober in het hotel verbleven.
Deze vertelden me dat het hotel wel degelijk in fases verbouwt (restaurant) en de kamers nagekeken zouden worden.
Het hotel hoeft hiervoor niet gesloten te worden.
Dit kan omdat men dan ongeveer 300 in plaats van 1000 gasten verwacht en hele gedeeltes van het hotel kan sluiten.
Wanneer nodig zou men de a la carte restaurants gebruiken om de verbouwing van het restaurant op te vangen.
Voor de verbouwing van het restaurant zal het kinderbuffet opgeheven gaan worden om zo meer ruimte te creeren
Het hotel zal zich ook meer op volwassenen gaan richten en dat lijkt mij ook verstandig, het design en omgeving van het hotel is nu eenmaal iets minder geschikt voor kleine kinderen.
Mijn kinderen ,(10 Jaar) zijn geen strandkinderen en kunnen prima zwemmen, vonden het hotel geweldig.

Ik vond trouwens dat het hotel absoluut gegroeid was sinds mijn bezoek in mei, geen spijt van gehad dat ik terug ben gegaan.

Ik zal mij verder richten op het royal holiday palace forum, ik hoop hier in mei 2011 naartoe te gaan.

Groeten,

Geert-Jan

5 likes

Catoke, ik heb juist geprobeerd bij sunjet,en je kunt er wel boeken b.v. Vertrek 07-06 en terug 21-06 dus 15 dagen met 2 personen voor 2307,10 ttz 1153,55 per persoon hopendlijk ben je geholpen nog groeten joseph

2 likes

Bedankt Joseph, maar ik heb al geboekt voor 3 personen, de nieuwe Sherwood Dreams resort van 12/8 tot 26/8 voor mij en 2 van mijn dochters :wink: Ben immers gebonden aan de schoolvakanties :s
Via de nodige truukjes kan je inderdaad een prijsberekening bij Sunjets maken voor augustus (via google : granada luxury intikken, belgische pagina’s aanklikken, en dan via sunjets/granada gaan, MAAR een familiale kamer met 1 slaapkamer kost in de granada 1328 euro meer in totaalprijs dan de familiale kamer met 2 slaapkamers en 2 badkamers in de Sherwood die ik nu geboekt heb via Neckermann België, Sunjets was hier 400 euro duurder en Jetair 725 euro. Denk dus wel dat ik een goeie deal gemaakt heb !
Gtz
Carina

4 likes

Hallo iedereen,

Eerst en vooral mijn naam is veranderd omdat ik niks kon terug vinden onder naam Van der Auwera.
Ik wens iedereen op dit forum veel kijk en leesplezier. Op 28 maart vertrek in met mijn man naar limak lara de luxe. Ik heb gezien op het plan dat het 4 of 5 hotels van de royal holiday palace ligt, dus normaal kunnen wij daar de opening meemaken. Als alles op tijd af is geraakt zullen we daar wel eens een kijkje gaan nemen en wat foto’s maken. Deze zal ik dan wel op dit forum plaatsen. Via nederlandse operators kan je het hotel al boeken, maar het is wel een prijzig hotel, maar het zal dan ook wel een toppertje worden. Wijzelf zijn al 2 maal in de royal dragon geweest, en het zal zeker niet bij deze 2 maal blijven. Het is ook een toppertje.

5 likes

Hallo Allemaal,

Ik heb me eigen nog niet verdiept in alle prijzen maar bij Calsedon Reizen is het hotel voor ons (2 volw. en 2 kind. Oktober) gunstig geprijsd.

Groetjes

2 likes