Nieuw hotel: Royal Holiday Palace in Lara

HALLO MAKKER,
ik heb daar nog nooit van gehoord nog veel minder foto’s van gezien , was de vakantie in rosas goed meegevallen? Wat ik gezien heb op foto wel he .
Ik vertrek nu de 9de okt. voor 15 dagen naar BODRUM in de vera tmt , verder nog veel plezier en tot later GRT JOSEPH

2 likes

Dag Jos,
Vakantie in Rosas zeer goed meegevallen. Dat is al zestien jaar dat we daar naar toe gaan. En ze hebben daar zeer goede terrasjes en … sangria. We hebben daar onze fiets bij zodat we rapper van het ene terrasje naar het andere kunnen. lol2
Voor de rest is dat een rustvakantie.
En jullie zijn binnenkort ook weeral de baan op. Je heb gelijk zenne, van profiteren.
Wij zijn voor volgend jaar nog aan het bezien waar we zullen gaan in Turkije. Er zijn daar zoveel goeie hotels, niet?
Nog een goeie vakantie en tot schrijfs,
Hedwig
:dag:

2 likes

Ik heb zojuist gekeken bij neckermann.nl daar kan je ook de royal holiday palace boeken en voor ons was het ongeveer 600 euro goedkoper dan bij corendon maar het is nog te duur voor ons maar je weet nooit dat dit anderen kan helpen.

4 likes

Een nieuw hotel zoals het Granada heeft ons prima bevallen (we gaan nog even terug binnenkort), maar voor volgend jaar is het kijken naar Sherwood Dreams of Royal Holiday Palace.

Sherwood dreams lijkt mij zowel als locatie als hotel minder als het Royal Holiday Palace (ik weet het: ook veel goedkoper)

Voor ons (2 volw, 2 kids 11jaar) is het Royal Holiday Palace tot nu in mei bij Correndon veruit het best te betalen, circa 600 euro goedkoper als Neckermann.nl en Qkreisen.nl

Deze laatste heeft tot nu toe de laagste prijzen voor 2 persoons kamers, kunnen alleen bijna niets over vertrektijden e.d. vertellen, zeker niet uit Eindhoven. Komt gewoon niet zo professioneel over als Corendon.

In Belgie is ie nog niet te vinden door mij (tips?) en in Duitsland is het hotel tot nu nog veel prijziger als in Nederland.

Hierbij ook wat nieuwe foto’s van zoover.

Groeten Geert-Jan

1 like

HALLO,
BEDOEL JE SHERWOOD BREEZES,
DAAR ZIJ WIJ GEWEEST PRIMA HOTEL, SUPER GEZELLIG GEHAD.
FAMILIE KAMER WIJ KEKEN HET ZWEMBAD OVER EN ZO OP STRAND.
DEZE KAMERS HEBBEN 2 BADKAMERS 1 MET BAD/DOUCHE EN 1 MET ALLEEN DOUCH:was:E:dag:

Hoi Snuffie,

Per 1 mei zal het sherwood dreams in Nelek (Bogazkent) geopend worden.
http://sherwooddreamsresort.com/
Gr,

G-J

2 likes

nee nee , ze bedoelen sherweed DREAMS ook een nieuw hotel van sherwood Xx

1 like

sherwOOd my Excuses xd

Wat wij ontdekt hebben is dat er enorme prijsverschillen zitten tussen de verschillende aanbieders (dat zijn er nog niet veel) Dus vergelijk die prijzen goed met elkaar, het scheelt echt heel veel geld! Neckermann kwam vele euro’s goedkoper uit de bus:zon02:

3 likes

Wat wij ontdekt hebben is dat er enorme prijsverschillen zitten tussen de verschillende aanbieders (dat zijn er nog niet veel) Dus vergelijk die prijzen goed met elkaar, het scheelt echt heel veel geld! Neckermann kwam vele euro’s goedkoper uit de bus:zon02:

1 like

heey iedereen dit heeft even niks met het topic te make —> IK DOE MEE MET IDOOL 2011 VOOR DE WILDCARD TE WINNEN OP DE WEBSITE VAN VTM , IK HEB MOMENTEEL NOG MAAR 65 STEMMEN EN 1 PERSOON STEEK ER MET KOP EN STAART BOVENUIT MET 336 STEMMEN , ZOUDEN JULLIE MIJ KUNNEN HELPEN OM OP MIJ TE STEMMEL EN AAN VRIENDEN VAN JULLIE DOOR TE GEVEN OM OP MIJ TE STEMMEN AUB ?
ALSTUBLIEFT HET ZOU VEEL VOOR MIJ BETKENEN HIER IS DE LINK —> http://wildcard.vtm.be/videos/video-65-1288644509 bedankt

1 like

bedankt ! X

hallo weet er al iemand hoeveel het kost om met 2 volwassenen 1 kind van 14
en 1 kind van 10 naar dit hotel te gaan?

voor hoeveel personen is dit?

Ik heb ook naar de prijzen gekeken van dit hotel en vind zeker in vergelijking met het nieuwe hotel Sherwood Dreams erg hoog.

Sherwood heb ik dus ook zien staan in de vroegboekgids. Hier viel het me juist op dat de prijzen opvallend laag zijn. Is dit niet vreemd??? Ik vind het op de tekeningen erg mooi maar ben bang als ik dit voor juli boek dat er dingen nog niet af zijn of dat alles nog niet goed verloop bv animatie. Wat vinden jullie ervan???

hoy
in julie is hij zeker af.
ik heb geboekt voor 13 -10-2011
tot 27-10-2011 15 dagen voor 2personen 1426 euro

grt.joopenbep

3 likes

vergeten sherwood dreams resort

joopenbep

2 likes

Ja het is absoluut een mooie prijs maar wij gaan met nog een stel die durven het niet te wagen omdat ze via via negatieve berichten horen over hotels die pas klaar zijn.

Wij gaan nog maar voor de 2e keer naar Turkije dus hebben verder geen idee over. We zitten ook te twijfelen tussen limak lara, lara beach maar ik blijf sherwood dreams toch mooier vinden.

2 likes

Kijk bij Neckermann reizen.Daar wordt het hotel al aangeboden, daar ook veel goedkoper dan bij aanbieder Corendon. Wij hebben geen andere aanbieder kunnen vinden.:zon02:

dat valt me mee, mag ik vragen bij wie je geboekt hebt.

mvg