Bedankt, zal er eens voor kijken. Maar kun je dan wel vertrekken vanuit Brussel?
Van de hotels die hier vernoemd worden, die ook nieuw zouden zijn, heb ik er hier al gevonden in de brochures van dit jaar en ik heb hier sunjets, neckermann België, Thomas Cook en Jetair (dat zou Arkefly in Nederland zijn).
Grts.
hallo iedereen ik stel mijn vraag nog eens zou het mogelijk zijn om de club dans te filmen daar de kinderen veel van verloren zijn hartelijk dank .:prettige verlof aan iedereen doei
hoihoi juist terug van dit prachtig hotel
na een toch wel lange rit van luchthaven naar hotel werd alles vlug geregeld.wij kregen direct een bandje om en mochten onmiddelijk ons buikje gaan vullen.
nadien onder begeleiding naar de kamer en de nodige uitleg van safe,tv,bad en douche stonden ze na 5 min met de valiezen voor de deur.
leuke mooie kamer met zeezicht op het 4 de verdiep die alle dagen proper werd gehouden met dagelijks verse handdoeken.
ook de obers waren vriendelijk en we werden bedient met een glimlach zelfs na het waarschijnlijk heel druk seizoen.
mooi weer er gratis bovenop gekregen en erg leuke mensen leren kennen waar we wel contact mee zullen houden.
dan enkele minpuntjes
inderdaad de plaats waar je het eten ophaald is te klein voor het te grote plubliek,het was drummen en drummen vooral s avonds.
ook was het eten te vaak lauw zelfs als het juist bijgevuld werd
de muziek van het annimatieteam stond echt wel te luid en daar kwamen veel klachten van binnen maar die jonge gasten trokken hun daar nie veel van aan
verder was er voor ons geen ongemak en was het een prachtige vakantie.
zullen er waarschijnlijk nie meer terug gaan wegens de te verre locatie van alles en er s avonds ook geen mogelijk is om te wandelen en zo …
allen die er nog naar toe gaan toch een hele mooie vakantie toegewenst en echt waar het valt goe mee veel reacties hier zijn echt overdreven nogmaals enkel de opmerkingen van het eten zijn idd zo te kleine plaats voor al die mensen en het niet altijd warm ervan groetjes
Hallo mensen,
ook wij zijn terug van het zonnige granada,lekker weertje rond de 35 graden.Het hotel was prachtig,goed personeel,behulpzaam en de nederlandse quest relations is top.Mooie kamers,goed eten veel variatie.Het lauwe eten hebben veel mensen aan zichzelf te danken door het niet dicht doen van de deksels.De ruimte is inderdaad krap aan het buffet ,maar wij stoorden ons der nie aan ,tijd genoeg als je op vakantie bent. De kamers werden altijd goed onderhouden alsook het zwembad ,heb niets negatiefs gezien op dit vlak al zijn er hier wel mensen met een andere mening.Buikloop ook nergens horen van klagen.Al kan dat op een paar weken nie veel veranderen he.Dranken waren meer dan oke,alsook de snacks en de ijscreme.Goed animatieteam.Prachtige pier om te vertoeven.Dat er geen strand was vonden wij helemaal niet erg,dat wisten we op voorhand,dus moet er ook niet over geklaagd worden.1 minpuntje vonden wij ,dat er op de standaard kamers met landzicht te weinig opbergruimte is voor de kledij,slechts 1 kleerkast is onvoldoende.Hebben dat ook doorgegeven aan de nederlander.We missen het nu al.De zware storm op donderdagnacht was ook wel eens leuk om gezien te hebben.Als het niet te duur word gaan we volgend seizoen zeker nog eens naar dit prachtige hotel.Het kan alleen maar verbeteren en dan is dit zeker top in Turkije.Ebru(het vriendelijke meisje aan het ijs)jaffar(de zotte barman)Ali en barak(al even zot)en alle andere bedankt voor de toffe 8 dagen en de goede service en het plezier.Toffe mensen ,die we niet snel gaan vergeten.Het ga jullie goed.
heey iedereen dit heeft even niks met het topic te make —> IK DOE MEE MET IDOOL 2011 VOOR DE WILDCARD TE WINNEN OP DE WEBSITE VAN VTM , IK HEB MOMENTEEL NOG MAAR 65 STEMMEN EN 1 PERSOON STEEK ER MET KOP EN STAART BOVENUIT MET 336 STEMMEN , ZOUDEN JULLIE MIJ KUNNEN HELPEN OM OP MIJ TE STEMMEL EN AAN VRIENDEN VAN JULLIE DOOR TE GEVEN OM OP MIJ TE STEMMEN AUB ?
ALSTUBLIEFT HET ZOU VEEL VOOR MIJ BETKENEN HIER IS DE LINK —> http://wildcard.vtm.be/videos/video-65-1288644509 bedankt
Denken jullie allemaal nog aan de verkiezingen van het beste forum!!!
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=102690
We, of beter jullie hebben deze zomer tenslotte hier veel tijd doorgebracht, en veel aan elkaar gehad!!
Tevens wordt er onder de stemmers div prijzen verloot…dus…
DOE MEE
Citaat:
Origineel gepost door joseph http://stijl.wereldwijzer.nl/images/buttons/viewpost.gif
Wat dachten jullie allemaal, mijn stem gaat natuurlijk naar TURKIJE na al de inspanningen die ik heb gedaan voor de GRANADA LUXURY in OKURCALAR -ALANYA . Nogmaals LEVE TURKIJE
Origineel gepost door joseph
Wat dachten jullie allemaal, mijn stem gaat natuurlijk naar TURKIJE na al de inspanningen die ik heb gedaan voor de GRANADA LUXURY in OKURCALAR -ALANYA . Nogmaals LEVE TURKIJE
Joseph, en de mijn ook.
Hoe gaat dat nog met jullie? Wat is de volgende bestemming?
En hoe was het op jullie laatste reis?
Wij hebben nog niet beslist waar we gaan volgend jaar in Turkije. We hebben ook een oogje laten vallen op Spice Hotel & Spa. Ziet er ook heel goed uit en enorm veel zwembad. Daarnaast ligt er een speciaal geval : Adam&Eve. Dit is supermodern maar ziet er wel uniek uit. We zouden ons daar goed kunnen uitleven om mooie foto’s te maken. Maar om te verblijven vinden we het een beetje te strak en te wit. En als je dacht dat je veel spiegels had op de kamer in de Granada, awel, hier zijn er nog meer. Langs drie kanten. Kan je echt ALLES in 3-D bekijken. lol2lol2lol2lol2
Allé, groetjes aan iedereen en tot schrijfs/hoors/ziens ergens op reis
Hedwig
Hallo forumvrienden,
Gaan stemmen hé! Als we met ons allen stemmen zijn we niet te kloppen, dat is voor zeker.
Groetjes aan iedereen,
Hedwig
Het stemmen is gebeurd, ik hoop een aantal van jullie te treffen op het forum bij hotel Royal Holiday Palace
Geert-Jan
Hallo allemaal heb ook zojuist gestemd Wij gaan deze zomer naar sherwood draems in Belek
Nieuw Hotel gaat pas open op 1mei 2011
Prijzen Van Granada zijn serieus de hoogte ingeschoten
maar wij gaan zowiezo nooit 2x naar het zelfde hotel E ris keuze genoeg
Erik
Hallo, Forumvrienden
Heb vandaag ook gestemd, hoop
dat iedereen meedoet
alvast vele groetjes aan alle
forumvrienden , ook wij hadden
een toffe vakantie in Granada luxery resort
Groetjes
PLUCHE:dag:
hallo PLUCHE , alles ok daar ? met mij ook maar het was beter in de GRANADA maar ja daarom was het vakantie , en natuurlijk heb ik al gestemd RARA voor wie? ha ge weet het
hallo allemaal
ik heb ook op turkije gestemd.het land bevalt mij prima.
heb alweer 2 keer geboekt:royal holiday palace en naar sherwood dreams.
grt.
joopenbep
Hallo Joop en Beb,
Ik en mijn zus vertrekken morgenvroeg voor een weekje naar de Kumkoy beach. We willen dit hotel ook eens proberen. Normaal was ons plan om naar de Royal dragon te gaan, maar deze zat gans de maand november vol. Ik hoop dat dit ook een tof hotel mag zijn.
Groetjes van ons allemaal aan alle forum leden.
Hallo,Joseph
ja hier alles oke, en natuurlijk opnieuw
dromen he naar het warme Turkije :slapen::vak01:
vele groetjes ook aan uw vrouwke
en wie weet komen wij jullie eens tegen
in het fijne lui lekkerland:zon02:
PLUCHE
Heb ook gestemd en ook bijna geboekt
grtjs aan iedereen
ook wij hebben onze stem uitgebracht en natuurlijk voor turkije.Wij hebben veel plezier beleefd aan dit forum en zullen er de volgende maanden nog veel aan hebben.
Wij hebben ondertussen ook al geboekt voor 2011 in mei gaan we naar amara dolce vita (hebben scherpe prijzen voor gans het seizoen) en in augustus naar sherwood dreams.We blijven de forums volgen van granada,royal holiday palace en sherwood dreams zoals velen en we wensen iedereen nog veel reisplezier toe.:kus:
:dag:
Hallo allemaal,
Wij wensen jullie allemaal het beste voor het nieuwe jaar, vol vreugde en success en ook nog veel reisgenot.
Groetjes,
Hedwig en Martine
:dag::kus::zon02:>>>:wereld::cheer:
Dag beste vriend,Dag iedereen
Natuurlijk wens ik jullie een gelukkig Nieuwjaar en een ZEER goede gezondheid ,en nog zeer veel reizen en ik hoop dat we elkaar nog eens tegenkomen .
Nog vele groeten van LUTGARDE en JOS
Hallo , aan alle forumvrienden
en aan alle mensen die samen met ons
deze zomer in Granada luxery resort waren wensen wij
een gelukkig gezond
en liefdevol 2011 en mogen wij allen opnieuw
fijne vakanties tegemoed gaan
De onze wordt alvast weer Turkije en dit
in de SHERWOOD DREAMS RESORT
VAN 11 JULI TOT 25 JULI
Groetjes PLUCHE