Yep die is in orde, wanneer kom ik je daar tegen lol2
Bedankt
Spijtig genoeg zullen we mekaar daar niet zien. Wij gaan van 5/08 tot 15/08.
Groetjes en bedankt
Hoi Geert,
MIj zal je er wel zien,maar niet zoveel in sportcomplex, maar zal wel eens af en toe sporten aan de toog hahahahalol2lol2:BELGIUM:
Na het sporten moeten we uiteraard de dorst lessen. Zorg maar dat er iets lekkers klaar staat aan de bar.
Hoi Gilberto, zal er voor zorgen, zullen daar de eerste maar de laatste nie zijn!
Hallo Ronnylucie, 't Waasland zal ook vertegenwoordigd zijn!!!
Sorry jongens, maar het is te laat. Toen wij daar waren hebben we alles opgedronken. 't Was warm, zeeeeeeeeeeeer warm … in ons keelgat, zie je lol2lol2lol2lol2lol2
Groetjes, Hedwig
en om te sporten hoef je niet naar het sportcomplex te gaan hoor ! Je kan gerust buiten 1000 meter rugliggen doen, of hinkstapspringen over barkrukken of misschien zelfs 100 m terrassenspurten …
heb zo ne keer vluchtig gekeken, Job 1995,Geert VM,Gilberto, Ronnylucie, Yukike,Annick zullen in de periode dat wij er zijn 11/8-21/8 daar ook rondlopen, als ik er vergeten ben laat maar horen, da zullen ze daar geweten hebben!!!
Jah wij zijn er van 06/08 tot 17/08… ik en men zus hebben al vast kennis gemaakt met de dochter van ronnylucie en haar nichtje… :cheer:
Het gaat daar echt plezant worden… :dag:
ja ik weet er nog een paar in ons periode die er nie bij staan:yenthe,marcenmartine,nancyenfabian,minneken,moby8(die zit er al van de 25sten) en dan nog die niet aangemeld zijn op het forum.en allemaal met een bende jeugd erbij tzal der wa worden.lol2lol2lol2
Ja Frank het waasland mag nie mankeren he op congé.als ik mij nog goe kan herinneren zijn jullie van lokeren he.
Nog 13dagen zwoegen en tis zover ik tel al serieus af zenne.
groetjes:zon02::zon02:>>>:vak01::vak02:
awel,‘k ga daar een week rondlopen met nen roden handdoek, nen jupiler t’ shirt met vooraan de drie kleur,iedereen gaat da wel zien en rieken hé,grapje!!!
Hallo iedereen,
Ik heb nog enkele vraagjes voor de kenners.
Is de discotheek binnen of buiten?
Hoe zit dat met die apparte slaapkamer in kamertype 24 (duplex)? Een duplex is normaal met een bovenverdiep, maar dat zal hier wel zo niet zijn, veronderstel ik.
Ik ga voor het eerst een notebook meenemen op verlof. Ik kan die dus aansluiten op de kamer zonder problemen en internetten?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
:kus: :cheer:
nog 2 keer slapen…vertrekken dinsdagmorgen om6.10 naarGranada,dus als het een beetje meezit zijn we daar kort na de middag
hopelijk geen problemen met de kamer(s)>>>
Hallo,
Ik kan al 2 antwoorden geven op de 3.
De discotheek is nu binnen en dat zit onder het theater.
Voor de notebook, geen probleem, kan via wifi aangesloten worden. Het kan wel zijn dat dat op bepaalde plaatsen beter is dan andere. Ikzelf had een perfecte aansluiting op de kamer.
Groetjes, Hedwig
Hoi Gino wij vertrekken om 11.50 uur vanaf Eindhoven, dan zien we je vast 's avonds in het hotel, zet maar een biertje koud!!!
Er is wel degelijk een verdiep met duplex-kamers !!
Als je dat hebt geboekt, moet je dat normaal hebben.
Wij zelf waren daar van 2/7 tot 12/7 met 2 volwassenen, en 2 dochters van 18 (eigenlijk dus ook volwassen) en 13 jaar. Wij hadden kamer type 23 geboekt (2 kamers met tussendeur).
Ze hebben ons twee kamers gegeven naast mekaar, zonder tussendeur. Dat was geen enkel probleem voor ons, kwam eigenlijk op hetzelfde neer. Elke kamer was zelfs groot genoeg om met 3-4 personen te logeren. We hebben prachtige en leuke vakantie gehad. Wat ons betreft moet je u geen zorgen maken.
Net de vluchturen nog eens nagekeken en onze heenvlucht is verlaat en de terugvlucht vervroegd… nadeel van Sunjets boeken zeker, verklaart de goedkopere prijs want je verliest zo eigenlijk 2 dagen ![]()
Nog een klein praktisch vraagje… is er een dokter aanwezig in Granada?
Jawel, er is een dokter aanwezig in Granada, maar hopelijk heb je die niet nodig, want dat is vrij duur.
Wat die vluchturen heb je gewoon pech, denk ik.
Ook wij boekten via Sunjets, en zijn de eerste dag om 6uur 's morgens opgestegen, en de laatste dag pas 's avonds om 19uur in het hotel vertrokken. Wij hebben dus de eerste en laatste dag maximaal kunnen benutten.
Wij kunnen ook beginnen af te tellen. Een tijdje niet op het forum geweest. Ik heb nog een vraagje: ik heb voor elk van ons nog een visum van Turkije van in de paasvakantie maar dat verloopt midden in mijn reis (6 aug) en wij zijn er van 3 tot 14de; zou ik er dan weer nieuwe moeten kopen?