Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort Deel 2

't zal daar in Augustus nog plezant worden!!!

1 like

Zeg mij eens hoe we dit nu gaan doen om de mensen van hier op het forum tegen de komen. Of toch alvast diegene die contact willen met de mensen van hier op het forum.
Want blijkbaar werken die rode handdoekjes niet!
:ninja::ninja::ninja:

Denk dat het best zou zijn dat wie er op hetzelfde moment aanwezig is dat ze afspreken via het forum. Bv. deze middag om 12u aan…

Wie kan mij zeggen of het complex rechts naast het hotel open is en wat dit precies is. In mei dacht ik aan een groot saunagebeuren.

Wie weet hier het fijne van?

Gr,

G-J

Als je het complex wil zeggen naast het theater, neen dat was nog niet open toen wij er waren.(30/06/2010 - 09/07/2010)Dat is het sportcenter.Misschien ondertussen wel.

weet iemand of er daar een winkelcentrum is waar je te voet naartoe kan .groeten

Er is een groot winkelcentrum met een 300-tal shops op een kleine kilometer, gemakkelijk te voet te doen en helpt zelfs het avondeten te verteren. Veel vakantiegenot.

2 likes

Ik bedoel inderdaad tussen het theater en de kamers richting de weg

nee dat zijn huisjes met zwembad die gehuurd kunnen worden.

grt joopenbep

1 like

Die huisjes kan je idd huren en hebben een eigen zwembad, maar daarachter ligt nog het sportcompleks en dat was nog niet af toen wij er waren.
Dat kan je ook zien als je vooraan komt aan de ingang daar is de aparte ingang voor het sportcenter maar ze zijn er nog volop aan het werken.

maar ni iedereen gaat een pc bijhebben he.mijn schoonbroer neemt z’n belgische vlag mee.Is er op dit ogenblik geen checkpoint dat sommige forumleden nu gebruiken?dat kan altijd doorgegeven worden aan nieuwkomers er zijn altijd forumleden aanwezig waar de periode overlapt.En de kinderen die zoeken elkaar toch meestal op.Onze dochter Shelley die heeft al enkele weken contact met yenthe van dit forum via facebook granada luxery resort en via msn en zijn zus met ons nichtje die ook meegaat.

He greta ,tis hier dany heb je uw rode handdoeken al gevonden.
de groeten aan guy.

Aan iedereen die nog moet vertrekken,

Wees gerust er veranderd hier nog elke dag iets zoals nu geen borg meer voor de handdoeken, de buffetten worden anders ingedeeld zodat de druk op bepaalde plaatsen een beetje verminderen maar het zal er altijd druk ronde blijven omdat alles dicht bij elkaar staat. Wij hadden een schitterende plaats om te liggen in de mooie zeteltjes waar we ook leuke mensen ontmoet hebben. Er is een plaatsje onder het zwembad met de glijbanen en daar is het rustig kun je lekker knorren. Met eten mag je nu niet meer naar je plaats waar je ligt maar dat is normaal want ik heb daar al wat gezien van vuilaards die de kussens besmeuren spijtig want het is allemaal zo mooi 1 ding mocht het buiten iets netter in de kamer was alles in orde en als er iets is moet je dat melden aan de hollander aan de receptie het komt niet altijd direct in orde maar ze doen hard hun best om het je naar je zin te maken en er is inderdaad overal iets.Bij ons stond na het douchen de badkamer onder water maar ze hebben het in orde gebracht en de elecktriciteit valt soms uit. Het eten vond ik ook lekker en gevarieerd na 14 dagen komt er altijd wel eens iets terug maar dat moet je allemaal zelf ondervinden want de één zijn goesting is de anderens niet. Wij hadden ook fruit en wijn op de kamer. Geniet ervan het zal goed zijn. Van ons was het super nu uitkijken naar volgend jaar.
groetjes

17 likes

wij gaan van 07/08 tot 15/08 met drie koppels ,wijzelf zijn uit oost vlaanderen met onze dochter van 15, onze vrienden uit west vlaanderen hebben 2 zonen van 17 en 19 en onze vrienden uit antwerpen hebben hun dochter van 16 en een vriendin bij en blijven tot 21/08 tot dan:vak01:

1 like

Hallo iedereen,
Voor ons zit het er weeral op, gisteren thuis gekomen van heel goede reis. Inderdaad ze doen al het mogelijke om iedereen tevreden te stellen. Wij bv. hadden dus de pech dat er van ons 13 pers. er 6 overgeboekt waren naar Quality vikingen resort. De Managers Mustafa en Taner hebben er alles aan gedaan om ons toch samen te kunnen plaatsen, wat hen dan ook gelukt is. Wij hebben namelijk als eerste de KING SUITE mogen gebruiken.(2 bovenste verdiepingen van de toren) Dus dat was een geluk bij een ongeluk. Onze objectieve mening is, het hotel is ZEER mooi, hier en daar zijn er altijd nog puntjes waar eraan gewerkt kan worden. Prijs kwaliteit gezien is dit echter goed tot zeer goed. Wat betreft met het vinden van stoelen aan het zwembad hebben wij nooit geen problemen gehad zelfs om 11 uur niet en een keer om half 12en dit met 13 pers. Hebben toen ook samen gezeten met parasols, want als je een parasol vraagt, ze brengen er één. Animatieteam was voor ons niet goed, wandelen onherkenbaar voorbij, omdat ze gewoon niks vragen of eens een praatje maken met de gasten.

Het eten is lekker en gevarieerd, enkel de desserten komen te vaak terug. Bij de buffetten is het inderdaad ’s avonds wel erg druk door een te smalle doorgang. Bediening in de eetzaal is correct en gaat vlot. Wat betreft het onderhoud van het hotel, daar moet toch nog wat aan gesleuteld worden. Inkomhal, restaurant, a la carte restaurant, bar beneden –3 worden netjes onderhouden. Bij het zwembad vinden we het onderhoud niet netjes. De toiletten worden wel gepoetst maar je moet altijd kijken of er toiletpapier aanwezig is, verschillende keren voor een verassing komen te staan.(jullie begrijpen wel wat we bedoelen he). Lobby bar binnen ontzettend warm. Service en bediening (afruimen en proper maken van de tafels) is ondermaats. Verschillende keren bij het aperitief op een vuile smerige tafel moeten gaan zitten met een overvolle asbak. Dit kan volgens ons toch niet.

Besluit : Wij hebben echt wel een leuke vakantie gehad ( mede door ons gezelschap)
Hier en daar wat puntjes die voor verbetering vatbaar zijn, maar ja daarom betalen we dit jaar ook niet veel voor super mooi hotel. In de toekomst (volgend jaar) komt dit allemaal goed met het hotel, maar dan zullen we wel meer moeten betalen denk ik. Als je dit hotel niet goed vindt, moet je maar naar een ROYAL DRAGON, AMARA BEACH of degelijke gaan, maar dan betaal je wel VEEEEEL meer. Als er een probleem is, gewoon melden en er wordt aan gewerkt. Als dit hotel op een andere locatie zou staan is het voor herhaling vatbaar.

20 likes

:cheer:lol2

hoi lucie en ronny
een gelukkige verjaardag gewenst van hieruit he ronny!!!
jaja onze jongens amuseren zich heel gisteren dan toch forumleden ontmoet en onze kids hadden direcvrienden bij, wij hebben ontmoet,macasa,pluche,cortois.
vandaag lagen wij allemaal bij elkaar aan het zwmband met nog veel andere belgen heel tof
gisteren avond hebben wij ons ook super geamuseerd met van morgen de gevolgen natuurlijk als j begrijpt wat ik bedoellol2lol2lol2
zo ga mij klaar maken om te gaan eten en vanavond is het karaoke
voor allen zonnige grz iut granada
:dag::cheer::vak02:

5 likes

Hey carla,

Hier begint het ook al te kriebbelen,nog 14 dagen werken en dan is het zover.Hopelijk zijn er dan ook zoveel belgen als bij jullie,maar dat zal wel he.Zo te zien komen er steeds meer nieuwe forumleden bij voor onze periode.
Het is eigen aan de mensen van Sint Niklaas zekers,want in den ali bey hadden ze ook een zware nacht gehad hahaha.Maar denk dat het daar steeds zware nachten zijn.
Nog verder een prettige vakantie en hou ons op de hoogte he .
Groetjes van ons allemaal.

Hallo Frank

zet er maar ene koud tegen 16/08 rond 2 uur
zal deze nodig hebben
na 2uur in de bus gezeten te hebben

gilberto

heee,
ik ben er ook met mijn ouders en broertje van 10/8 tot 24/8 .
ben zelf 14 (wordt 17 aug. 15) en mijn broertje is 10.
hopelijk zien we elkaar daar
groetjes uit Breda (Noord-Brabant)

Ik kan hier lezen dat ze aan sportcomplex aan het werken zijn. Dit is toch niet de fitnessruimte veronderstel ik. Weet iemand of dit al in orde is?