Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

j

1 like

j

1 like

hoy allemaal
wat moet ik doen als ik iemand een prive bericht wil sturen???
grt. joopenbep

1 like

Als ik mij niet vergis waren ze reeds overgeboekt naar een ander hotel,maar na veel bla bla konnen ze een kijkje nemen in granada en dan een beslissing nemen waar ze gingen logeren,
ik hoop dat alles prima in orde komt voor onze forumvriendin,ben benieuwd hoe dit zal aflopen,
groeten
herman

3 likes

Dit is een zeer goed idee JOOP , zo kunnen we ons morgen weer
bezighouden en komt onze tijd maar korter en korter .
Want ik begin er meer en meer naar te trachten.
GTR JOS

2 likes

joseph
weet u hoe je een prive bericht kan versturen

grt.joop

1 like

reactie op 1618,

als ik mij net vergis waren onze vrienden reeds overgeboekt naar ander hotel,maar na lang aandringen en veel bla bla konnen ze toch een kijkje gaan nemen in granadaen beslissen ter plaatse of ze daar konden blijven?? ik hoop van harte dat het voor deze forumvrienden lukt!!!
groeten
herman :dag:

2 likes

Jos, ik voel volledig met je mee, wij beginnen ook dagen aftetellen!!!
groeten

1 like

JOOP , als je bovenaan dit blad kijkt aan de rechtse kant zie je eerst je naam ,daaronder je laatste bezoek en daaronder BERICHTEN klik daarop en je bent op de goede plaats ,nu klik je op ongelezen bericht daarna krijg je op het volgende blad LINKS instellingen NIEUWE WW STUREN EN DAT IS HET

josepf
bij mij komt geen berichten
joop

1 like

BOVEN aan dit blad onder GRANADA LUXURY bleek blauwe band klik daar op instellingen en volg dan laatste deel van mijn vorig bericht
JOS

Kan iemand vissenvoer mee nemen !!!
De vissen in de lobby zijn bijna allemaal gestorven van de honger en zuurstofgebrek 4 zijn er al dood ocherm maar wij denken heel anders over dieren dan de turkse mensen cultuurvershilletje helaas. Ze zijn nu overgeplaatst na zuurstof water en we hebben ze brood en bladsla gegeven tenminste iets. We hebben gevraagd of iemand een dierenwinkel weet te liggen maar dat kennen ze hier schijnbaar niet. Verder is alles prima hier warm weertje en word steeds warmer.
De fooien wat je iedereen geeft leggen ze bijelkaar behalve de housekeepers doen dat omdat de ene meer krijgt dan de ander hebben ze eind van de maand allemaal 100 tot 150 euro extra omdat de ene meer fooi krijgt op een dag en de barmannen zelfs helemaal niks bijna terwijl ze hard werken.
Gr van ons.

2 likes

Hallo iedereen.
Alvast bedankt voor alle moeite van de mensen ter plaatse! :kus:

Hoe komt het eigenlijk dat er mensen geen kamer krijgen en moeten verhuizen naar een ander hotel? Is het hotel nu al overboekt of zijn er kamers die nog niet af zijn?

Hoeveel kamers zijn er in het hotel in totaal?
Zal er in juli en augustus genoeg plaats zijn voor iedereen in de restaurants, aan de bars, ponton enz…? Want het hotel ziet er redelijk groot uit, en zonder strand!! Ik vrees dat het daar overal in juli-augustus overal druk-druk zal zijn.

Mercikes. :beef:

Hoi,
Wij vertrekken vanuit Eindhoven op 3 juli voor 2 weken. 2 volw + zoon 14 jaar
Je kan dit misschien mee op de lijst zetten

Petra Michielsen

:dag:Hallo vakantiegangers ter plaatse,

daar wij graag de omgeving een beetje willen verkennen heb ik volgende vraagjes voor jullie:

• vertrekt er in de omgeving van het hotel een dolmus, zo ja wat zijn de bestemmingen die we kunnen nemen met dolmus??

• wij plannen een bezoek aan Alanya, Side, Manavgat en Avsallar in de omgeving, is dit te doen met dolmus of nemen wij beter een taxi of huren wij beter een auto???

• kan men ter plaatse in hotel auto huren of in omgeving en wat is de gangbare prijs ongeveer??

ik dank jullie nu reeds en wens u allen nog een prettig verlof!!!:zon02:

2 likes

namree,Ik ben van side naar alanya geweest met de taxi dat is 60 km
enkel ik ben vertrokken om 9,30 en om 17hr terug thuis ,ik heb een rondrit gehad in alanya en ben ongeveer 1 uur in het hotel geweest dat was in januari en heb 60 euro betaald voor U een idee te geven .GRT
JOS

2 likes

hallo. Bericht via de gsm ipv laptop. Net als lien moesten we naar hotel hayat ipv Granada. We hadden dubbele kamer geboekt maar in granad a hadden ze via sunjets niks voor ons gereserveerd desondanks wat ze ons aan de telefoon hadden beloofd. Dan maar in gecheckt bij hayat. Hebben hier wel een mooie suite kamer gekregen met jacuzi en sauna in de kamer. Ons korte bezoek in granad a0was wel leuk. Ik denk dat ze deze winter het strand nog wel met zand en stenen zullen bij spuiten. Voor meer russen. Laat eens weten waar lien is?

3 likes

mag ik hieruit besluiten dat er nog geen sunjets klanten in Granada zitten ? (en ze dus verplaatst werden naar Hayat, en dat er op hun voucher hayat stond ?)

3 likes

Zoals ik begrepen heb heeft sunjets iedereen tot 13 mei helemaal niet in het Granada is aangemeld.
Ik geloof dat Lien eigen initiatief heeft genomen, heb haar gisteren echter niet gesproken.

We hadden een korte stroomstoring maar ik kan nu weer online.
Als er vragen zijn: laat maar komen

1 like

Zo te zien op de fotos, zijn er op die
ligzetels aan het zwembad geen kussens of wel:vak02:
groetjes PLUCHE

1 like