Het is direct diep (ongeveer 2 meter)
Snackbar is bij de rood/zwarte stoeltjes in vraag 3, wij gaan overdag vaak alleen maar hierheen en niet naar het restaurant, bar is ernaast.
Ook turkse pannenkoeken (zoet) krijg je hier op bestelling.
Dagelijks bijgevuld, bier, cola ,fanta ,kersensap water, nootjes enz (prima)
A la carte, ottomaans,Vis,aziaat, Teppayaki (niet jakkie maar lekker)
en Russisch.
Bermuda is prima s’avonds
Momenteel plaats genoeg, vanaf een uur of 9 begint men te leggen maar nog steeds kan je rustig wat later opstaan mits je iets minder kieskeurig bent waar je ligt, bedjes zat over.
Op je laatste vraag heb ik ook geen volledig antwoord, er is een jacuzi bij de fitness maar deze werkt nog niet, binnen bij het binnenzwembad wel en voor ieder toegangkelijk.
Ik denk dat de rest bij kamers zal horen.
Hey, getheuwischeer
leuk om je ginder in het zalige Turkije:zon02:
met jou pintje te zien terwijl we hier met echt zalig regenweer
zitten, profiteer er maar goed van
groetjes PLUCHE:dag:
Toch nog maar een welgemeende dankuwel aan diegenen die ons op de hoogte willen houden over de stand van zaken.
Ge moogt er allemaal ene drinken op onze kosten (zolang het maar inbegrepen is in de all-in :biggrin: )
Zo te zien gaan wij er ook met een mooi groepje zitten hé Pluche. cheer
(Tiga, Pluche, MaCaSa en Jovadi)
Ik ben zondag terug gekomen en vind het erg jammer!
Het hotel vond ik fantastisch!
Erg jammer want hier is het weer verschrikkelijk.
Iedereen nog een fijne vakantie en geniet ervan!
:zon02:
Hallo, MaCaSacheer
Leuk je nog eens op het forum te laten horen, je mag gerust zijn
dat wij al met een schoon groepke zijn, ge zult de rode handoekjes
of om het even als het maar rood of oranje is zien waaien,
en als de WalRussen hun niet voegen leren we ze zwemmen gelijk de canarkes he kwak kwak, niet in het zwembad maar in de zee met een
rotblok als zwemband:vak01:
groetjes
PLUCHE
Prachtige dag geweest vandaag, het is precies of we allemaal wat “roder” zijn geworden!!!
Zou dat door het forum komen? grapje, de zon heeft ons vandaag verrast het was over de 33 graden mensen, t’is niet om uw jaloers te maken hoor! Onze rode handdoeken waren vandaag dan ook echt windstil. En dat van de armbandjes is waar, het zijn van die lelijke geelbeige, maar wij zijn ontsnapt aan de gevangenis. Zijn langs een andere kant weggegaan uit het restaurant… dus ons herkennen ze nog niet… ha,ha.
Wat de jaccuzi’s betreft op de foto’s van vanmorgen zie je ze, ze behoren bij de kamers maar ze zijn nog niet af. Er zijn ook kamers waar de jaccuzi’s aan de binnenkant staan die zijn ook nog niet af.
De jaccuzi aan de wellness is nog niet gevuld, die binnen staat is met koud water gevuld!!
Het ziet ernaar uit dat het de ganse week mooi gaat blijven, das dan toch een meevaller.
tot morgen,
hallo,
je krijgt 2 kaarten, dit is je sleutel.
Tip: Wij hebben er ondertussen al 3, hadden een keer onze allebei laten binnen liggen we laten eentje in het contact steken, dan is het altijd fris op je kamer en de andere neem je gewoon mee als je weggaat.:vak01:
Lien en haar man hebben geen computer bij! Wij hebben ze vanmiddag gesproken. Ze zouden om 18u telefoon krijgen van sunjets wat er zou gebeuren!!! Maar we hebben ze vanavond niet meer gezien. We hadden gezegd dat we om 20u allemaal in de lobby zouden zitten, maar ze zijn niet gekomen… of ze nog hier zijn weten we dus niet!
Gerda
hoy
kan sunjets ze dan gewoon uit het hotel halen dan.terwijl ze dit geboekt
hebben.ik zou er niet uitgaan.nou als dit zo is sunjets
BEDANKT.
grt.
joopenbep
joseph
morgen om 09.15 vertrekt mijn zus en man en een koppel vrienden naar granada.zodra zij mij belt dan zal ik het op forum zetten hoe of wat
b.v.hoelang ze op een kamer moeten wachten,en hoe de sfeer daar is.