Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

Neen dat klopt, ze zijn wel niet erg hard, ze geven een beetje mee.
Als je je handdoek erop legt dan valt dat best mee.
Op het platform staan witte banken die liggen ook wel fijn en dan zijn er nog een paar kleine prieeltjes waar een stevige matras in ligt… eigenlijk ideaal voor met kleine kindjes er is een doorschijnend doek rond en er liggen nog kussentjes in.
Het zonnetje was vandaag weer goed van de partij,
groetjes,

Gerda en Marcel

8 likes

Je heet Pluche of niet natuurlijk,:slight_smile:

Klopt wat je ziet betreffende de bedjes rond het zwembad er zijn echter ook loungebanken schommelbedden en allerlei ander meubilair alleen zal je vroeg moeten zijn om die te reserveren.
Op de pier zijn wel allemaal beklede bedden die wat zachter zijn, deze hebben wieltjes en dus eenvoudig te verzetten.

G-j

7 likes

Hey, gtheuwis
ja met PLUCHE ,dit is de naam van ons kat daar heb ik nu eens een hekel aan
moeten opstaan om een plekje te reserveren , is dit nu al zo
wat wordt het in juli mag er niet aan denken
alvast bedankt en prettige vakantie verder
wij genieten hier niet van het zonneke maar van het kachelke cheer

2 likes

Hoi Pluche, internet viel eventjes weg

Helaas zal vroeg opstaan nodig zijn om gebruik te maken van de speciale lounge meubels her en der.
Voor "gewone "bedjes hoef je niet echt vroeg op te staan die zijn er nog steeds ruim voldoende.

Volgens mij zijn trouwens de vissen weggehaald, benieuwd wat we vanavond te eten krijgen.
het visrestaurant is pas vrijdag open dacht ik.

Geert-Jan

5 likes

hallo iedereen ik verstuur dit bericht uit de lobbybar van long beach hotel in turkije.we stellen het hier zeer goed het is hier prachtig weer en het hotel is zeer goed.niets op aan te merken.zitten hier op ons gemak een glas champagne te drinken.dus voor de genen die nog naar hier komen alles is hier ok.ik hoop dat het in orde is in granada zijn er zondagnacht voorbij gereden .nog 3 genieten en dan weer naar huis.grtjs geert.:dag::zon02::vak02:

6 likes

Vakantie …wat heb ik daar een hekel aan om op je vakantie vroeg op te staan voor een bedje en een parasol :vak02: want die zal je zeker nodig hebben in juli :zon02: bij sommige hotels hebben ze daar wel regels voor niet voor half 9 bedjes reseveren mischien een ideetje voor mustafa , ik hoop ieder geval dat ze genoeg parasols hebben voor zoveel mensen in het hoogzeisoen… ieder geval voor ieder daar nog een plezierige vakantie en voor wie binnenkort nog gaat :dag: groetjes margriet

4 likes

Hoi Iedereen,

Op facebook staat een nieuw filmpje van het hotel (zie link onderaan)
Ziet er echt wel prachtig uit, jammer genoeg geen beelden van de glijbanen en het amphi theater. Ik veronderstel dat dat deel nog niet af is ?
Voor zij die nu ter plaatse zijn is er 's avonds animatie ? In de hotels in Belek waar wij altijd naartoe gingen waren 's avonds shows, zijn die daar ook ?

Groetjes,

Petra:dag:

http://www.facebook.com/group.php?gid=261855803518#!/video/video.php?v=404178268648&oid=261855803518

4 likes

Blij te horen dat jullie toch tevreden zijn! Geniet van jullie vakantie!
Groetjes

2 likes

Hallo allemaal

Is er al iets geweten over de bowling en de cinéma? Zijn deze al af?

Geniet nog van jullie vakantie!

:turkey::vak02:

Groetjes vanuit het koude België!

2 likes

Dit topic is gesloten omdat het te groot is. Je kunt verder posten in deel 2!

1 like