Je moet die Russen gewoon negeren. Dat is het beste. Wij hebben al drie maal in Turkije in hotels gezeten waar veel Russen waren, en meestal gaan die ook naar de meest luxueuze hotels. Wij negeerden die en hadden er geen last van. Vechten hebben we wel nooit gezien. Het ergste van al vind ik hun manier van omgaan met het eten. De Turkse mensen die daar werken in die hotels hebben het over het algemeen niet te breed en dan moeten ze ganse dagen hopen eten in de vuilnisbak gooien van dat uitschot. Benieuwd of ze thuis ook zo omgaan met voedsel, denk het niet.
Ze drinken zich gans de nacht stomdronken, liggen dan gans de dag in hun bed, en staan dan laat in de namiddag op om opnieuw te beginnen drinken. :drugged:
En opgepast mannen (of vrouwen), tussen die Russen zitten er pooiers die hun vrouwen tegen betaling “uitlenen”! Ze vragen u mee naar bed (terwijl ze hun eigen mannen meehebben),maar… t’is wel niet gratis!!! :paranoid:
Alle mensen die van uit Granada ons hier op de hoogte houden bedankt, amaai wat een toestanden waren dat daar met die Russen rampzallliigg ze zijn altijd miserie, maar dat het zo erg was heb ik nog niet meegemaakt, meestal zijn het gewoon lompe boeren en hevige feesters maar dat ze zo een herrie schoppen, amai zeg.
Het eten is er dus lekker en gevarieerd, kunnen jullie daar meer over kwijt? en de snacks? hoe zijn die?
alle laat ons hopen dat alle kleinigheden die nog niet af zijn zo gauw mogelijk compleet zijn en het hotel met al zn faciliteiten op volle toeren draait hé, de a la cartes? er zijn er twee open hé naarvolgens ik hier lees. Dus nog wel wat werk toch, maar dat hoort erbij, en s ’ avonds is er dan nog geen animatie show aangezien het ampfitheater nog niet af is?
Of in kleine mate?
Kun je in het winkeltje luiers kopen? weet iemand dat? ik ga nl met twee kleine kindjes , ik vertrek binnen een drietal weken en zal zeker ook nu en dan iets posten op het forum,
wat ik wel raar vind , is als ik mijn dossier of betalingen wil checken bij Sunjets Login Klanten er telkens komt, please check your request, zijn er nog mensen met die melding?
MISSY, Ik heb juist ook eens gekeken bij SUNJET “login” en bij mij heeft het allemaal normaal gegaan . Dus ik zou zeggen nog maar eens proberen ;groeten JOS
wij vliegen nu donderdagochtend rond 6 uur, en hopen dus voor de middag in turkije te zitten
ALS de vulkaan geen roet in het eten (luchtruim) gooit,
misschien tot dan
geert
ALs Uw vlucht op tijd vertrekt da bent U rond 10,45 hr plaatselijke tijd in ANTALYA,dus ge zult ongeveer rond 13 hr in het paradijs GRANADA LUXURY toekomen nog een zonnige en prettige vakantie .grt JOS
Wij hebben Mustafa deze middag gezien!
Vandaag zijn de Russen die te “schaars” gekleed waren bij het middageten teruggestuurd!! toch al een goed begin hé.
En vanavond zal de controle nog verscherpt worden zij hij, dus…
En als ze hun nu vanaf eind mei ook nog een beetje met minder toelaten is dat ook al ok.
Die man loopt hier de hele dag rond om overal maar te proberen zijn best te doen om iedereen tevreden te maken.
hoi Geert wij zijn ook om 6u vertrokken en waren om 12u45 hier.
Wij waren wel maar met ons twee en waren na 10 min. al weg op de luchthaven.
May en Staf hebben er veel langer over gedaan, hun chauffeur ging ergens op zijn gemak eten en wist niet waar het hotel lag!!
Vandaag was het een prachtige dag, de zon scheen de hele dag… dat was pas genieten!
Deze hebben ook een aparte slaapkamer, zowel met als zonder zeezicht.
De eerste zijn vanaf gisteren bewoond.
Gelukkig klopt het wat Nr Mustafa gezegd heeft, het is een stuk rustiger omdat er nogal wat russen terug zijn.
Vanavond heb ik kunnen reserveren voor de Teppayaki, (openingsavond)
laat jullie morgen weten hoe het was.
Vandaag prachtig weer gehad daarom wat later als normaal.
Ik ben net in het winkeltje gaan kijken. De pampers zijn verschrikkelijk duur! Voor 10 pampers 9euro en voor de grotere maten 7pampers voor 9.50.
De zonnecreme kost ook 17 euro.
Een opblaasbaar bootje 25 euro en een gewone luchtmatras 12.50
Dus breng dat maar allemaal mee naar hier hoor!
Er is iets verderop een bazaar, een km denk ik, daar gaan wij misschien deze avond naar toe om wat prijzen te vergelijken!!!
Tot morgen dan…
Gerda
Gerda en Marcel,
Jullie zouden in het leger goede verkenners geweest zijn, is het niet Joseph?lol2
En nog eens hartelijk bedankt voor al de moeite die jullie doen om ons op de hoogte te houden en toch geruststellend nieuws te brengen.
Groetjes,
Hedwig
zou het mogelijk zijn om eens een foto te nemen van dhr mustafa (de manager)? voor moesten er eventueel problemen zijn. dan kunnen we hem direct aanspreken ipv via via.
die nederlander achter de balie, als ik het goed begrijp kunnen we gewoon nederlands praten om in te checken?
Heeft er al iemand in een a la carte restaurant gaan eten, zo ja. wat vond u ervan?
en als laatste vraag die jaccuzi’s die je ziet staan op de foto, is dat aan het welness?
groetjes uit het toch nog (voor de moment) zonnige belgië
Dat hab je goed gezien HEDWIG gij kent ook iets van het leger , zeg als je dat zo allemaal ziet het word alsmaar beter en beter .Ik denk dat ik nog 3 weken gaan bijboeken het is daar veel te goed. grt JOS
Joseph, ik wou dat ik dat ook kon, maar mijnen baas zou nie content zijn.
Ja ja, ik heb nog in het leger gezeten (legerdienst). Bij de cyclisten. Maar de velo’s waren toen al veel moderner geworden. Maar op sommige momenten zouden we beter geweest zijn met die velo’s, want die zouden niet zoveel in panne gevallen zijn als die pantservoertuigen die we hadden.
Groetjes, Hedwig
Hallo mensen de foto’s zijn onderweg nog niet veel tijd voor gehad!
en die russen, sommige zijn asociaal maar ik heb leuke avonden op de pier gehad en gelachen met die russen! 1 ding is zeker ze gaan wel los savond’s komt natuurlijk ook door de drank maargoed ze maken lol! en als je er verder niet veel van aantrekt heb je er weinig last van!!!
dank u hoor ! amaai idd héél erg duur voor pampers !!! dit breng ik dan alvast zeker mee van thuis, maar met twee jonge kindjes voor veertien dagen heb ik al ruimschoots bagage.
bedankt om het te checken
ook voor de login, ik heb nog steeds die foutmeldin en zal morgen eens bellen met sunjets
alle de tepanjaki gaat open dat is ook positief nieuws! geweldig dit forum
Waar zijt gij bij het leger geweest in Spich en in welk jaar? Hedwig .
Het wel eens kunnen dat we elkaar ooit gezien hebben ,want ik heb daar ook 8 jaar gezeten JOS