Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

Vergeet niet dat het moederdag is vandaag in Nederland en Turkije ( Belgie ?)
Verwennen die moederkes vandaag.

1 like

ja hoor, deze morgen kregen alle vrouwen een mooie rode anjer,toch een mooi gebaar van het hotel, alweer 1 bank vooruit!! cheer
De zon heeft weer een uurtje geschenen, maar nu is de zee heel wild en waait het erg hard! :mad:

2 likes

Onze cel heeft het wat eerder koud als wij maar wel een betere laptop, de mijne werkt niet op de kamer en ik zit dichter bij de receptie.
Ik heb tot een half uurtje geleden op de steiger gelegen, wel bewolkt maar de temperatuur is OK. De kinderen zijn veel in het binnenzwembad en de suna geweest. Na eventjes lekker gebubbeld te hebben in de badkamer ben ik weer fit voor de avond

Betreffende de familiekamers, volgens mij zijn het allemaal 2 connected rooms met als extra voordeel ook 2 badkamers.Behalve op de bovenste verdieping daar zijn duplexlamers.

Vragen? Laat maar komen als jullie ze hebben.

G-J

3 likes

Zitten wij wel in hetzelfde hotel?? grapje!!
Toen ik het gestuurd had kwam de zon ineens terug tevoorschijn en zijn we ook terug naar buiten gegaan hoor!!

Hallo Cel,

Jij vanavond weer een cognacje? zie je wel weer in de lobby!
Ga me nu omkleden voor het diner.

G-J

Dag toeristen,
mag ik nog enkele praktische vragen stellen :

zijn er muggen (neem ik een anti mug stekker mee ?)
is er zeep en shampoo op de kamer ?
en een deftige haardroger ?
zitten er veel zeeëgels of scherpe rotsblokken in de zee en is het dus nodig om zwemschoenen mee te nemen ?
zijn er luchtmatrassen, ballen ed of nemen we die beter mee ?
is er een apotheek in de buurt ?
ik heb begrepen dat er enkel draadloze connectie met het internet is in de lobby, zijn er daar ook PC s voorzien of nemen we beter laptop mee ?
is er een kluis op de kamer en is die groot genoeg om er een laptop in te stoppen ?

alvast bedankt

geert

1 like

Ja hoor!! vanavond wel meer dan 1… hopelijk win jij dan ook eenslol2
En we hebben je wel gezien hoor toen de zon wegging jouw oranje handdoekje wapperde zo hard dat we er niet naast konden kijken aan het begin van de pier!!
Ons handdoeken (zijn een beetje groot uitgevallen) lagen bijna in de zee, hopelijk komen er vlug wat Belgen om ons te steunen cheer

2 likes

Hallo Geert,

Nog geen enkele mug gezien hoor!!
zeep en shampoo is er in kleine busjes en worden dagelijks bijgevuld.
De haardroger doet het prima, er is wel maar 1 stand op!
In de zee zijn we nog niet geweest, er is een kort kiezelstukje voor zover ik van uit onze kamer zie zijn er geen obstakels… zwemschoenen zijn altijd praktisch.
Het winkeltje is nog niet helemaal klaar, er hangt wel van alles om in het zwembad mee te spelen, maar uit ervaring weet ik dat dat verschrikkelijk duur is. We zullen straks eens gaan kijken naar de prijzen!
We zijn nog niet buiten het hotel geweest, iets verderop is er een bazaar, misschien dat daar wel een apotheek is, zullen we ook uitzoeken, tenzij iemand het al weet die hier is!
We hebben geen pc’s gezien, wij hebben onze laptop mee,we zijn nu op onze kamer aan’t internetten, dit is gratis, je krijgt een code om in te loggen. Er zijn geen safe’s op de kamer!!! is een minpunt, wij leggen onze pc vast met een slot… aan de zetel.
Zo, ik hoop dat je je rood handdoekje ook niet vergeet, want dat verkopen ze hier zeker niet!! :wub:
Nog vragen, dan zijn die voor deze avond, hangt ervan af hoe lang we bij Geert jan en de rest blijven plakken… :wereld:
Wanneer komen jullie?
Gerda

Hey ,deCELcheer
Hoe is dat met de bedden van een standaardkamer
staan de bedden uiteen of is het een groot bed
waar je samen kan in slapen:slapen:

Eerst en vooral weten wij niet of wij een standaardkamer hebben!!
Wij hebben een dubbel bed en een enkel bed…
Dus als Marcel niet teveel heeft gedronken straks kan ik kiezen:kus:waar ik slaap…:slapen:
Wij denken dat dit geen standaard kamer is, wij hebben ook een brubbelbadcheerOnze eerste kamer de eerste nacht had 2 enkel bedden.
en een gewoon bad, dat je wel kon veranderen in een zwembad:mad:
De bedden zijn wel erg hard.

2 likes

He Cel,
Ik heb net de kamer beschrijving in de Sunjets brochure nog eens even ingekeken, daar staat dat elke kamer moet beschikken over een safe(gratis). Indien er geen safe is op de kamer, is er dan wel een in de lobby?
Groeten, flipper1960cheer

3 likes

deCEL , dat is wel plezant dat je dat
kan , in feite goed bekeken
De bedden zijn nog hard , zal wel te maken hebben
dat alles nog nieuw is , tegen dat wij komen in juli
zullen ze wel al goed getest zijn
bedankt voor de info
groetjes PLUCHE

2 likes

Wij hebben dat ook gelezen in verband met de safe.
Geen safe is tot veel te gevaarlijk, diefstal enz.
De hostess raadt toch altijd aan om waardevolle zaken en je tickets in de safe de bewaren. Alle vijfsterrenhotels hebben toch een safe.
Misschien moeten ze die nog installeren, toch even navragen bij de manager.

Een fijne vakantie voor iedereen die er nu verblijft en die binnenkort vertrekt.
Wij gaan 9 juli.

1 like

Beachvolleybal?

hallo,
.

is ook zo, de safe’s zijn besteld maar nog niet geleverd!!
hebben het net nagevraagd!
groetjes,

Gerda

7 likes

er is nu nog geen safe,maar ze zijn besteld! Dus tegen dat jullie komen zijn ze er.

4 likes

deCel, wij hebben al een paar emails gestuurd naar Mustafa om hem onze bezorgdheid mee te delen in verband met die toestand met de Russen. Wij zouden niet graag hebben dat onze vakantie waar we zo naar uitkijken door die gasten naar de vaantjes wordt geholpen. Wij hebben hem gevraagd wat hij denkt hieraan te doen en hoe dat hij dat in de toekomst gaat oplossen. Wij hebben echter nog geen antwoord mogen ontvangen en die eerste email is toch al een tijdje geleden verstuurd. Wij kunnen ons wel inbeelden dat hij daar veel aan zijn hoofd heeft maar wij zouden het ook waarderen dat hij toch de elementairste vorm van beleefdheid zou toepassen en reageren op vragen van zijn (toekomstige) klanten. Dat moet niet lang zijn. Kan je hem daar eens op aanspreken als je hem tegen het lijf loopt? Op een vriendelijke manier natuurlijk.:):slywink: Alvast al bedankt. Groetjes, Hedwig

3 likes

Hoi Flipper !

Wij vertrekken op 15 juni met de vlucht van 06:10 vanuit Zaventem. Rode handdoek ligt reeds klaar. Tot dan.

Groetjes,

Eddy en Suzy

h

2 likes

h

1 like