Goedemorgen wij vertrekken straks 15h50 uit oostende naar hayat longbeach,omgeboekt door sunjets,en laten wel weten of we het daar goed stellen.jammer dat er zo veel problemen zijn met de russen in granada maar het beste is om daar niet op te letten indien mogelijk.we wensen iedereen toch een zo probleemloos verlof toe in granada .de commentaren voor hayat zijn toch ook zeer goed dus we maken er het beste van en indien mogelijk zet ik hier een bericht hoe we het daar stellen.grtjs en prettige vakantie aan iedereen .
Wij zijn 2 jaar geleden ook twee keer in hayat long beach resort geweest, en dat was ook goed bevallen! Alleen jammer dat daar ook Russen zaten en die daar alles hadden vernield. Toen wij daar waren was het hotel nog niet zo lang open, en zij zijn toen dicht moeten gaan om het hotel te renoveren, zonde dus! Ik weet niet hoe het daar nou zit, maar het is inderdaad een heel mooi maar toch ook echt groot hotel! Dit hotel zal net een paar km verderop liggen als Granada waar we nu zitten.
[quote=“ronnylucie, post:1497, topic:63255”]
Hey de Cel,
hallo,
op de foto zie je de nederlandstalige Turk Hidaget met mij (Gerda) hij hield ons de eerste dag goed op de hoogte over wat er ging gebeuren, hij werkt hier nog maar 3 dagen!!! Als het hier zo blijft zei hij, gisteren namiddag weer problemen, dan vertrekt hij !!! Als we Mustafa nog eens zien trekken we wel een foto, op dit moment regent het hier!!!:wub:
We hebben hier al alles gehad… ze hebben alle kussens binnen gehaald dus het zal vandaag een saunaatje worden! dan zijn we daar ook geweest.
Wat de dubbele kamers betreft weten we niet, zullen eens op zoek gaan of we die vinden nu we toch binnen moeten blijven!
En… genieten doen we zowiezo van het lekker eten en elkaar!
groetjes,
Gerda en Marcel:dag:
hey decel
vraagje. Heb je een preve bericht gestuurd?
Al gelezen? Ivm onze boeking. Meen je dat? Regenen ofzo.jammer!
Hello Geert…:dag:
Hier evandous uit Gistel…wij vertrekken uit Oostende op 23 mei…kun je via de forum laten weten hoe de heenreis ( aankomst Antalia en busreis naar hotel ) verlopen is, hoelang duurt de rit ? Ik wens jullie een mooi en prettig verlof !
graag tot wederhoren - e-mail [EMAIL=“evandous@gmail.com”]evandous@gmail.com
Tot een volgende keer !
Edgard :vak02:
[quote="“debruckercarla, post:1474, topic:63255"”]
smkiek
Nee, zo als ik al Margriet melde, onze dochter en die van MaCaSA
gaan al niet meer mee, maar Magriet die heeft een zoon zoals ze vermelde
vertrekt die nederlandse jongen dan om die russen en hun problemen ? zou toch belagelijk zijn :mad: gooi die russen in de zee en laat ze terug zwemmen lol2 waar ze vandaan komen en alle banden met rusland verbreken en hun vakanties canselen hotel komt wel weer vol met nette en vriendelijke mensen groetjes margriet :dag:
goede dag aan al de leden van het forum
inverband met de uitspraaken die ik gemaakt heb over die russen en over joseph( mijne pa )
zijn foto dat moet je niet serieus opnemen dat was een frats van mij tegen mijn vader
je moet weten dat ik en mijn vader altijd van die fratsen uithalen voor elkaar wat de pesten
maar wij moeten daar altijd om lachen dus bij deze hoop ik dat ik jullie niet te erg gekwetst heb met mijn uitspraken die ik heb gemaakt wand ik ben zeker ook tegen die ongemanierde russen wand heb er zelf al slechte ervaring mee gehad bij de opening van hotel la blanche in turgutreis bodrum toen vielen ze zelf mijn zoontje aan die stond toen aan het kinder buffet
en ze duwden die gewoon weg dat da manneke aan het wenen was
dus bij deze hoop ik dat ik alles heb recht gezet groetjes aan iedereen en nog een leuke vakantie aan iedereen en liefst zonder russen
Bedankt! Ik kan de foto’s nu nog niet plaatsen, ik krijg de hele tijd uiteindelijk te zien dat er iets mis is. Dus ik zal nog blijven proberen.
evandous
het is ongeveer 1.30 rijden
grt.
joopenbep
hallo edgard de rit nar het hotel duurt ongeveer 1H30 a 1H45 AFHANKELIJK OF JE EEN CHAUFFEUR HEBT DIE EEN STOP MAAKT TIJDENS DE RIT.HADDEN DIT VORIG JAAR EN HET IS MIJ EEN RAADSEL WAAROM ZE DIT DOEN MAAR DAN KOM JE TEGEN MIDDENACHT AAN IN HET HOTEL.DIT HANGT NATUURLIJK OOK AF OF JE OP TIJD VERTREKT VANUIT OOSTENDE.
Hallo, Bart,Sorry,Sorry,Sorry,
Dat jullie zulke grappen uithalen met elkaar dat konden wij natuurlijk niet weten. Daarom wil ik mij dan ook excuseren voor mijn reacties op jou berichten.
Gelukkig ben je het wel met de mij en de andere forumisten eens dat zulk volk echt geen manieren heeft.
Groetjes,
Flipper1960:dag:
[quote="“debruckercarla, post:1474, topic:63255"”]
smkiek
Wij komen de 20e aan met een zoon van 14 en van 9 jaar oud. Maar jullie zijn er dan al een week, dus zullen de kids denk ik al wel iedereen gevonden hebben.
hallo Lien,
Neen geen privé bericht gezien hoor! waar heb je dat naar toe gestuurd?
Het weer ziet er inderdaad niet goed uit vandaag, het is hier aan’t rommelen in de lucht, en het waait verschrikkelijk hard… geen zon vandaag!
Niet getreurd, we gaan dadelijk ons buikjes vol eten tot straks…
Gerda
:dag:Allemaal ook eerst mijn excuus voor de grap van mijn zoon ,ik had hem
al attent gemaakt dat dat niet paste op de site maar het was te laat het
stond erop en heb dan maar effe meegespeeld nogmaals EXCUSEERD het zal niet meer gebeuren.Zij die in de GRANADA zijn maar goede moed eerst die russen en nu regen , nu het eindigen met de tegenval GRT JOScheer
:dag:
[quote="“Marietje362, post:1514, topic:63255"”]
hallo heeft ook zijn voordelen kan mijn zoon 13 jaar jullie kinderen wegwijs maken cheer en hoe meer hoe beter toch groetjes margriet :dag:
ja dat vind ik ook
ik vind het altijd tof om te zien hoe kinderen die elkaar nog nooit gezien hebben elkaar op vakantie tegen komen zo goed met elkaar om gaan.
mijn jongens maken elk jaar andere vrienden waar ze nu nog altijd mee chatten en zo.
:wereld::zon02:
>>> He mensen, wie vertrekt er allemaal op 15/06 vanop Zaventem.>>>:zon02::vak01::wub::dag:cheer:kus:
ik bied ook mijn excuses aan , sorry daarvoor Xx