Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

Bart12 is de zoon van Joseph ?

zie post 348

hallo allemaal
ik heb 2 bladzijde nog eens terug gelezen,
maar ik denk dat joseph het NIET eens is met zijn “zoon”
grt.

jpppenbep

1 like

joopenbep

njaah okj dan als hij de zoon is :stuck_out_tongue: joseph tem uw zoon dan maar goed xd :stuck_out_tongue:

Hallo allemaal,

Wat verschrikkelijk te lezen dat er zoveel problemen zijn in het hotel met de kamers en de Russen. Wij zijn net terug uit Turkije we zaten in Kremlin Palace, nou daar zater ook heel veel russen. Asociaal zijn ze, de reden dat deze mensen in grote aantallen in Turkije zijn is omdat ze dan geen visum nodig hebben en voor de meeste andere landen wel. Je moet er echt gewoon boven staan en net doen of ze lucht zijn, ik weet dat het soms moeilijk is maar je moet je vakantie niet laten verpesten erdoor. Wij hadden een gezin met russen in de kamer onder ons, uiteraard zaten die kinderen al om 7 uur op het balkon te schreeuwen en met de stoelen te schuiven, ik heb toen de waterfles gepakt en een paar plensen water naar beneden gegooid nou ze waren zo weer binnen hahaha. Pa en Ma lagen natuurlijk dronken in bed want wat drinken die Russen veel!! Gelukkig hebben we weinig last van ze gehad verder en was de vakantie erg lekker en we hadden super mooi weer. Eigenlijk wilde wij naar dit Hotel gaan, maar ben nu blij dat we er niet voor hebben gekozen. Wij gaan nu 7 augustus en hoop dat alles dan wel opgelost is en dat de Russen dan ook verdwenen zijn.

Ik wens de vakantiegangers die er nu zijn toch een hele fijne vakantie toe, en laat je niet op je kop zitten hoor!!! Genieten genieten en nog eens genieten, voor je het weet ben je weer thuis en het is echt koud brrrrrrrrrrr.

Groetjes Erika

1 like

Trouwens dit is mijn gezin voor degene die ook rond 7 augustus gaan. ik neem een oranje of rode doek mee
1ste foto ik en mijn dochter Samantha en Erika 2de zoon Dylan 3de man Tony

Hallo, ik heb nog een vraagje voor de mensen die nu daar zijn: is het mogelijk om ook wat foto’s van de kamer en de badkamer te laten zien??
De foto’s die ik tot nu toe gezien heb zien er geweldig uit!!! Langs deze weg wil ik ook nog iedereen bedanken die zich de moeite doet om ons allemaal op de hoogte te houden!!! Het is fantastisch!!! cheer
En ivm het eten denk ik dat er keuze genoeg is hé, en het ziet er allemaal lekker uit!!! :thumbsup:
Als je in de namiddag (als je aan het zwembad ligt) drinken gaat halen is dat dan in een glas of in een bekertje???
Verder wil ik nog iedereen die nu daar is of die binnenkort gaat vertrekken nog een fijne reis wensen en geniet ervan, want het is altijd zo vlug voorbij!!!

2 likes

De badkamer is echt wel in orde hoor, met badstreamers(dus jacuzzi) Wij willlen wel echt nog foto’s plaatsen, maar vermits wij amper op het internet geraken(dan wel, en dan net niet, en je probeert het weer opnieuw) zullen de foto’s tijdelijk moeten wachten!
Deze avond was het echt wel veel kalmer, en wijzelf… zijn op aanraden van de manager toch maar naar een andere kamer verhuisd, zonder (tot nu toe toch) veel Russen op de gang!
Midden op de pier is NU de discobar… het ganse hotel (met zeezichtkamers ) mag meegenieten.
Gerda en Marcel

6 likes

Het drinken is inderdaad uit een stevige plastieken beker, het stoort niet echt moet ik zeggen! Het bier is goed, en goed getapt… en dat is het belangrijkste… nog vragen?

4 likes

Ik ben blij dat het wat rustiger is geworden met die russen!!!
Wat die foto’s betreft, dat mag gerust wachten tot als jullie terug zijn hoor!!!
Profiteer eerst maar ten volle teugen van jullie vakantie!!!
En tot hoelaat duurt die discobar??? Hebben jullie dan nog nachtrust???
En hoe zit het met de zonsondergang?? Gaat die onder in zee??
Alvast bedankt en groetjes:dag::dag::dag:

3 likes

Ik probeer er nu een aantal foto’s op te plaatsen,maar… zal moeilijk worden!

9 likes

En leer zonder fouten schrijven.

1 like

Wij beginnen inderdaad met volle teugen te genieten van ons verlof. De discobar is nog volle bak bezig, en het is nu hier toch al 00u50…MET HEEL VEEL FLIKKERENDE LICHTJES… en boemboemboem…
Wij zaten deze avond samen met May en Staf (Belgen) en Geertjan en zijn fam., het was heel tof.

3 likes

Vermits het op dit uur toch vrij gemakkelijk gaat, probeer ik het nog maar eens… altijd leuk denk ik voor de thuisblijvers

. Wij zitten op onze kamer, 3420, en toch redelijk ver van de lobby waar de receptie is en de hotspot staat, maar het lukt dus wel echt!

22 likes

cheer Weer een paar lastige russen de deur uit ze zijn nu aan het uitchecken lekker terug naar waar ze vandaan horen asociaal volk ook al stikt het nog steeds van de russen helaas :mad:
Verder heerlijk aan het genieten at granada het is super hier wij hebben al een toppie vakantie terwijl nog niet alles af is maar ze werken zo hard en wat je nodig hebt is er.

Groetjes

6 likes

Hallo allemaal.

Na een lange reis weer thuis aangekomen en ik moet eerlijk zeggen ik wil morgen nog terug haha, wat een superresort ook al was het op het begin niet helemaal klaar de mensen deden echt hard hun best en ze werkten als een gek aan het hotel. Voor de mensen die er nog naartoe gaan ik ben hartstikke jaloers want dit was zo super!!!

morgen komen er nog wat foto’s op

groetjes cees:slapen:

17 likes

Hey de Cel,

De foto van de mensen aan de balie,is mustafa daar bij? Anders ms graag een foto zodat we weten wie het juist is voor als we daar toekomen. Wanneer er eventueel klachten zijn om deze te kunnen melden.Wij vertrekken pas 2 aug dus normaal zou alles tegen dan op punt moeten staan denk ik.Hoe is het met de familiekamers?Zijn dat gewoon 2 kamers naast elkaar met tussendeur?en liggen die op een bepaalde plaats in het hotel?
Alvast nog een goed vakantie toegewenst,en geniet er nog maar van.

Ronny,lucie en Shelley

1 like

Ik zie dat ik de URL van de afbeelding moet invullen als ik deze hierop wil zetten. Als iemand mij dan kan vertellen hoe ik dat doe, dan zet ik een aantal foto’s erop. Ik zit nu lekker op m’n balkon met een sigaretje te internetten, sinds gister is hij nog geen enkele keer uitgevallen en is er een goede verbinding dus al weer een pluspuntje! Erg bewolkt vandaag, hoop dat het zonnetje nog door komt. Maar goed ik hoop dat iemand mij dat even kan doorgeven…

5 likes

Ahhhh wat jammerr he! Ik hoorde inderdaad van je zonen dat jullie gister zouden vertrekken maar heb ze niet meer gesproken om een fijne reis te wensen. Doe ze de groetjes. En geniet nog maar van de rest van de vakantie thuis! :dag:

hey,

Via uitgebreide editor,daarna extra opties,dan zie je in het mideen ergens een link voor foto of video klik je op beheer bijlage en dan krijg je nieuw blad.bovenaan zie je bladeren via de pc en zo kan je verder.

Groetjes en nog veel fun daar in granada

1 like