Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

Ik heb zojuist (10 minuten geleden) met Mr Mustafa zelf gesproken en hij gaat er alles aan doen om deze situaties in de toekomst te voorkomen.

De hele situatie gisteren was voor het hele personeel hier vreselijk om mee te maken, ik vond wel dat het personeel uiters correct bleef, ik geloof niet
dat ik dat persoonlijk zou kunnen.

Nieuwtje: de douches worden aangesloten op de pier en vanaf aanstaande week gaat ook het japanse restaurant open.

Tot morgen rond een uur of 5 (turkse tijd).

Groet,

Geert-Jan

12 likes

ik denk wel dat wij een deftige opvoeding hebben meegekregen!
Die russen kennen dat niet, anders zou je zo niet reageren!
Ik denk niet dat je belgen of nederlanders zult vinden die zoveel kabaal maken en vanalles stuk maken! Dit kan echt niet!!!
Gooi al die russen maar onmiddellijk buiten, daar maken ze alleen maar verlies mee!

4 likes

neen, daar heb je gelijk in!! Maar als jij hier g isteren zat zou ik wel eens willen zien of jij rustig bleef en er nog zo over dacht na 11u dit schouwspel te aanzien! En inderdaad de grootste schuld ligt bij het beleid van het hotel. Ze hebben nu 8O % russen zei mustafa, die hebben we deze nacht nog gesproken, hij zat op ons bed en … was een gebroken man!Ze hebben dit toegelaten omdat ze dachten dat het hotel niet vol ging zijn, maar vanf mei zullen er nog maar 20 %v russen toegelaten worden!!
Als het van het personeel afhing waren de russen gisteren buitengegooid, dat hadden ze ons ook gezegd, maar de grote baas wilt iedereen ter vriend houden, dus mochten ze blijven, en het ergste vonden wij nadat ze gezopen hadden, gegooid met glazen, het meisje achter de balie en Azap de man die verantwoordelijk is voor de balie klappen uitgedeeld en daarna kregen zij hun kamer voor ons. Ze hebben om 4u deze morgen nog maar eens gevochten… dat is toch niet normaal!!!
En als ze eten halen scheppen ze volle borden op en laten de helft staan, ik wilde aardbeien nemen, een rus voor mij nam bijna heel dekom op ZIJN bord, na ons eten stond het bord aardbeien er onaangeroerd bij!!!
Gerda en Marcel

1 like

Ik herken je gevoel zo goed. Russen zijn echt geen fijne personen op vakantie, denken dat alles van hun is. En inderdaad met het eten is echt schandalig. 5 Jaar geleden zijn wij ook naar een nieuw hotel gegaan in Turkije, hier hebben wij precies hetzelfde meegemaakt als jullie nu. Hier liepen alleen nog de Russische H… de mannen te versieren. Bij de receptie kon je ze boeken. Ik wens jullie nog heel veel sterkte, probeer (alhoewel dat heel moeilijk is) je er niet aan te storen.
Ik heb begin maart van Mustafa een mail ontvangen dat er maar max 20% Russen zouden zitten in de periode dat wij gaan (20 juli). En voor de rest alleen maar minder. Vind dit niet echt netjes. Maar ja alleen maar voor verbetering vatbaar denk ik dan. Maar jullie zijn nu wel de dupe. Ga lekker genieten, hier het is het maar 11 graden, dus komt goed.

2 likes

Wij hebben zowel aan Mustafa, Azab en de jongens(het zijn er ondertussen 2 die nederlands spreken) laten weten dat wij op het forum zitten, toen mustafa deze nacht op onze kamer was hebben wij het forum laten zien.
Hij begreep ons perfect, maar kan er zelf weinig aan doen! Ook hij hoopt dat dit nooit meer zal gebeuren, hij heeft deze nacht in het bureel van Azap geslapen uit angst dat er iets zou gebeuren!
We hebben deze middag een andere kamer gekregen boven het zwembad en zoals iemand zei ze leggen nu alle Russen bij elkaar, dat ze dan maar lawaai maken!
Voor de rest is het hier mooi weer, lekker en uitgebreid eten, aangenaam gezelschap van Belgen en Hollanders, onze vakantie kan nu beginnen, hetzij
met enige vertraging…:zon02:

7 likes

Hallo, deCEL
Wij leven met jullie mee, en vinden die rotzakken
van Russen niet waardig dat ze leven
Hebben er in Bulgarije ook iets meegemaakt
en vindt het echte onbeschofte lui ,wie er anders over denkt
zal eens zo een ervaring moeten meemaken zal dan wel anders
kraaien
't is natuurlijk moeilijk met zo’n bende maar hopelijk wordt het
wat rustiger en hebben jullie toch nog een fijne vakantie
groetjes PLUCHE

4 likes

:dag:Hallo Iedereen,

Eerst en vooral wil ik zeggen dat ik het verschrikkelijk vind wat jullie daar allemaal met die Russen moet meemaken, ik zou zeggen probeer zoveel mogelijk te genieten van de mooie dingen. Ik moet eerlijk zijn wij gaan dit jaar voor de 14de keer naar Turkije (altijd regio Belek) en hebben bijna nooit geen last gehad (wel dat ze hun borden volscheppen en het eten laten staan) maar ik probeer me daar dan maar niet aan te ergeren. Ik hoop inderdaad dat het aantal Russen zal verminderen want ik heb echt geen zin in vechtpartijen, maar ik heb daar mijn twijfels over. Ik heb gehoord dat zij veel meer voor hun vakanties betalen dan wij (werd ons ooit verteld door mensen van het animatieteam) dus vrees ik dat dit probleem nooit zal veranderen.
Wij vertrekken 3 juli voor 2 weken dus hopelijk is de storm dan wat gaan liggen.
Petra

3 likes

hallo
ik hoop voor decel en de anderen belgen en nederlanders dat ze nog een prettige vakantie hebben
in ieder geval heel erg bedankt voor julie informatie en fotos.
wij gaan van 11juli tot 22 juli gaat dat van die rode handdoekjes nog altijd door.
ik geloof dat margriet en pluche er ook op de zelfde tijd zijn.
ik hoop dat die scheiding van de russen om ze apart te leggen nog altijd ook in juli is.
cheer:dag:

3 likes

hallo joseph
ik zou toch maar oppassen wat je zegt wand anders krijg je nog een toek op a bakkes van die russen en die kunnen er wat van zenne dat weet je hé jij hebt al eens ruzie gehad met zo manne hé kijk maar naar de foto die je op het forum hebt gezet van u daar ziet ge het resultaat op u smoel staan

Ik heb ander vellen onder mijn bed hangen hoor joseph

3 likes

Hey, debruckercarla
ja de rode handdoekjes of wat dan ook nemen wij zeker
mee , en hopen jullie ginder ook te ontmoeten
Wij gaan samen met MaCaSa uit Destelbergen
wij zijn van Gavere-Dikkelvenne of de Zwalmstreek
van 13 Juli tot 27 Juli
hopelijk tot dan
PLUCHE

1 like

haha anders als er geen scheiding is maken wij een scheiding van oranje of rode handoekjes knopen we die aan elkaar lol2 groetjes margriet

1 like

:mad:Bart 12 wat voor een snotjong ben jij zeg, als je echt niets anders kan dan de mensen beledigen blijf dan weg van dit forum:mad::mad::mad:

3 likes

smkiek

[quote=“PLUCHE, post:1471, topic:63255”]

Hey, debruckercarla
ja de rode handdoekjes of wat dan ook nemen wij zeker
mee , en hopen jullie ginder ook te ontmoeten
Wij gaan samen met MaCaSa uit Destelbergen
wij zijn van Gavere-Dikkelvenne of de Zwalmstreek
van 13 Juli tot 27 Juli
hopelijk tot dan
PLUCHE[/QU

heel goed nog een vraagje mijn zoons vragen of er kinderen van mee gann van hun leeftijd 12 en 13 jaar

[quote="“debruckercarla, post:1474, topic:63255"”]

smkiek

wij hebben wel een zoon van 13 jaar dus hoe meer van die leeftijd hoe beter cheer

Hoe gaat het met de mensen die door Sunjets zijn overgeboekt hebben ze een mooi hotel en lekker eten?

2 likes

hey hallo wij vertrekken van 3 juli dus gaan we dezelfde periode

He mensen, wat ik probeer om in te loggen, ik geraak er wel op, maar tot mijn spijt kan ik geen bedankjes meer plaatsen e, wanneer ik een nieuw bericht plaats vlieg ik er weer uit. Dan moet ik weer van voor af aan beginnen. Echt vervelend. Weet iemand van jullie een oplossing voor dit probleem?
Dank
Flipper1960:tssk:

jaah sorry hoor bart 12 , maar nu vind ik toch da je er wa over gaat , als ge er ni tege kunt da we zo over de russe prate ( we hebbe toch gelijk over die manne ) dan moet ge maar weggaan van het forum , mense die her andere maar kunne verwijte die hore hier ni thuis , bijna alle mense hier op het forum hebbe al iets gedaan voor de mede mense die naar granada gaan zoals foto’s , commentaren over het hotel of andere dinge , je zou ze beter dankbaar zijn dan ze zo te verwijten !! en bijna alle russen zullen de onbeschofte mense zijn die er bestaan als het van op hotel gaan betekent !
groetjes Stefaan X

4 likes

aja en nog iets we late onze goede sfeer hier op het forum ni verpeste door een paar uitzonderingen hé mense , XX

5 likes