Wie kent hier een paar leuke russische verwensingen? Kwestie van een beetje op 't zelfde niveau te blijven dan die russische rot(ko)zakken.
:wereld:Ik heb het gisteren al eens gezegd, die muur terug bouwen en al die russen terug styren naar Siberie. Sinds de val van de muur zijn zij de nieuwe rijken en denken ze dat ze de wereld naar hun pijpen kunnen doen dansen.:RUSSIA::mad:
Ik denk dat jullie vorige bondscoach in Rusland op zijn plaats is.
moet eerlijk bekennen dat ik toch schrik heb om in juli naar daar te gaan , het is dan vol seizoen de drukste periode van het jaar . zijn daar met onze zoon van 13 en als hij dan ook zulke toestanden moet meemaken , ik zie dat niet zo goed zitten.:beef:
of aan de mensen die daar geweest zijn en er nog steeds zijn , is het hotel toch zo super dat het allemaal de moeite waard is ?
natacha
Ja dat is zo soort zoekt soort hij had beter die mannen daargehouden . Joseph
Wij zijn nu al sinds dinsdagmorgen hier en het hotel bevalt goed! Het is inderdaad een groot nadeel dat er zo veel russen hier zitten, maar je moet je er niet zo druk om maken anders verpesten ze echt je vakantie en dat is het niet waard! In de tijd dat we hier zijn hebben we ook al genoeg gezien. Over het hotel is niks te klagen, alles is goed geregeld. Mensen bij wie de kamer nog niet klaar was, dan hebben ze geen rekening gehouden dat jullie zouden komen want de meeste mensen zouden gewoon naar een ander hotel overgeboekt worden. Wij kwamen ook in Antalya aan en ook ons werd gezegt dat we naar Delphin Botanik of Asteria moesten gaan hotel Granada zou ons niet verwachten en er zou niks klaar zijn, hier waren wij het niet mee eens en zijn dus gewoon naar Granada gekomen, na 2 uurtjes konden we al de kamer op en alles was goed! Vanavond gaan we naar A la carte restaurant de Chinees dus ben eens benieuwd!
Ze zouden al die Russen beter systematisch op de eerste verdiepingen van het hotel leggen en voor hen voorbehouden, dan kunnen hun kids in de gangen zo veel lopen als ze willen, moeten ze geen verdiepingen afgaan om hun kamers te vinden, en hebben de andere toeristen er geen last van en heeft iedereen tenminste zijn nachtrust als ze het varken willen uithangen !
Had ook ergens gelezen dat op de 2 hoogste verdiepingen de kamers nog niet afwaren, dat scheelt toch een hele hoop kamers, en als het hotel dan ‘volboekt’ is geeft dat uiteraard problemen voor de nieuwe mensen…
:zon02: Tontonny,
das wel nen hollander hé.
Hallo allemaal ,JOOP wat scheelt er met U ? het is geleden van pagina 66 Gij bent zo stil is de moed in je schoenen gezakt
door die russen neen toch de moet erin houden he! We kunnen bijna vertrekken en dan zullen we eens plezer maken ziet dat ge in form zijt GRT JOS
joseph
neehoor ik geloof er echt nog in.russen of geen russen ik kijk gewoon langs ze heen, en negeer ze .ik vond ze de laatste 3 jaar juist iets beschaafder worden.maar nu zijn er daar die komen uit de bergen of weet ik veel waar vandaan.mensen laat ze links liggen.voor ons nog 24 dagen en voor jou 26.groetjes ik zie je daar wel.
en voor de mensen in granada hou vol en maak veel plezier.
grt.
joopenbep
:dag:Nu ben Ik gerust je te horen,en het is zoals je zegt gewoon negeren en je eigen vakantie niet bederven . We zullen wel zien nog en prettig weekend JOS>>>
ik vind dat jullie die russen rap bekritiezeren
misschien ligt de oorzaak wel bij die turken en hun beleid van zaken doen
het moet toch een hotel zijn voor iedereen en niet voor belgen en nederlanders hé
astrojef
Bart
Vind jij het normaal dan met stoelen gooien en elkaar te lijf gaan,dan ben jij op zn plaats.
als hollanders lopen te gallen ,vechten gooien,rotzooi schoppen en weet ik wat nog meer .
worden we ook genegeerd.(terecht)
grt, joopenbep
Gisteren was een vreemde dag hier maar vandaag gaat alles weer rustig z’n gangetje. Gelukkig want dit was niet leuk om te zien laat staan mee te maken zoals de cel.
Vragen? ik ben hier nog een kwartiertje.
Geert-Jan
Haha klote russen!
van 20 tem 29 mei vertrek ik samen met mijn vriendin ![]()
dus ja gaan ze toch even pech hebbe want ben portier :-p
dusja hopelijk van die neanderthalers geen last en anders idd deskundig buiten zwieren ![]()
Groetjes Jochen
opruimen die zooi
joopenbep
BART zijt gij mischien een RUS ga dan daar wonen
Bart gij hebt er precies nog nooit tussen gezeten tussen die (ko)zakken, anders zou je zo niet reageren.:vak02:
GEERT-JAN HEBT JE DIE NEDERLANDER DIE DAAR WERKT ONZE FORUM AL LATEN LEZEN ,t’is maar om eens te weten hoe hij reageert en dan kan hij dat eens doorvertellen aan zij werkgever GRT JOSEPH