hallo pluche leg het rode handoekje maar vast klaar geloof wel dat het dan dringen wordt voor een bedje bij het zwembad lol2 wij zijn een gezin met een zoon van 13 jaar , hebben jullie ook kinderen …groetjes
Hedwig, probeer een andere browser, IE werkt wel, Mozilla niet …
Hey, margrietcheer
wij hebben wel een dochter , maar die
gaat al niet meer mee
Maar wij laten ons zeker niet verslaan
van die gemene walRussen want ook wij houden niet van dit
volkje:mad:
blijkbaar was de ongerustheid van sunjets dan toch terrecht. Wij vertrekken zondagnacht naar overgeboekt hotel Hayat long beach. Gaan bij aankomst onmiddelijk naar granada met taxi om te kijken welk hotel we nu uiteindelijk gaan nemen. volgens sunjets zouden onze kamers vrij gehouden worden.
Blijkbaar is het daar niet te doen van de russen. das toch jammer dat die soort alles moet om zeep maken!:mad:
inderdaad, gisteren was de firefox in orde maar safari, IE niet
en vandaag is het omgekeerd
succes
heey nee zeker niet mijn zus is er nu en ze was deze week maar 1 vriendelijke rus tegen gekomen kun je nagaan ze komt maandag terug ,>>> ben benieuwd na de verhalen , ik hoop dat ze verstandig zijn en de russen weren, ze hebben mijn vakantie al vaker verpest dat ik een rus snachts aan mijn deur had stomdronken raar volkje :mad:
goede morgen, Na een zeer korte nachtrust zijn we weer bij de mensen, vooral Russen. Om 23u15 gisterenavond eindelijk een kamer, niet helemaal af en ook niet proper, maar WEL een bed en bad. Na een goed bad ging Marcel er ook in en trok nadien de stop eruit, binnen 2 min. hadden we een zwembad in de kamer, wat bleek de afvoer was niet aangesloten!!! tot 24u heeft men dan gedweild en het euvel hersteld!!! Tot onze grote ergernis hadden de RUSSEN een kamer VOOR ons… ze lachte ons vierkantig uit!!! De hele nacht hebben ze feest gehouden!!! om 5u deze morgen liepen hun kinderen al rond… op de gang, gewoon niet te doen. Toen we beneden kwamen zaten er al (dezelfde herrieschoppers van gisteren) strontzat aan de toog, ze gooiden weer met de glazen en zijn deskundig verwijderd!!! We hebben gisteren met Mustafa gesproken en die zei dat eind mei hier nog slechts 2O % russen zouden zijn.
Ja , Margriet
hebben dit vorig jaar meegemaakt (BULGARIJE°
omdat mijn man buiten een sigaret rookte
gaf een lelijke russische hem een bonk
in de rug en ben er moeten tussen beide komen
want dit ging niet goed afgelopen zijn, daarna zijn we
naar het amfitheater niet meer geweest
jeetje wat een toestand, dus ze krijgen nadat ze gisteren van alles vernielden en lawaai maken ook nog voorang is toch belachelijk :mad: wat bedoel je met verwijderd uit het hotel of mogen die rad draaiers nog blijven en 20 procent is nog veel te veel 0 procent aller beste sterkte daar en ondanks een slecht begin een goede vakantie
hopelijk gooien ze die herrie schoppers eruit
en liefst in een vliegtuig boven zee
wat doen zo’n mensen in feite op vakantie
iemand anders zijn vakantie naar de vaantjes helpen
Hopelijk komt het daar goed voor jullie
alvast veel sterkte
PLUCHE
Is toch erg dat er niets aan gedaan, wordt lees net een stukje van decel ,die walrussen hadden ook nog voorang op een kamer nadat zij zich zo hadden gedragen :mad: ik kan dit echt niet begrijpen waar zijn die turken mee bezig ,gaan we na turkije of rusland ?
Hallo Lien, Wij (vrouwtje+ik+dochter van 5 en zoontje van 2) vertrekken vannacht :slapen: (nacht van zat op zondag) en hebben hetzelfde antwoord van Sunjets gekregen: eerst valiezen achterlaten in Hayat en dan gaan kijken naar Granada. Als ik die toestanden lees van gisterenavond, amai!!!:mad: Anderzijds denk ik wel dat eens je in het hotel bent, de luxe je een aangenaam verblijf bezorgt.
Hopelijks dat ze vandaag nog een verdiep kamers afwerken zodat we zondag in de voormiddag naar Hayat kunnen gaan.
Zijn er nog belgen die deze nacht vertrekken?
Gwen
Inderdaad dat stoorde ons nog het meeste, ze waren al boven voor ons!!
May en Staf,de andere belgen hebben een kamer naast ons en hebben gevraagd of ze ook mogen verhuizen!! Straks om 14u mogen we terug naar de balie zijn benieuwd??? Deze nacht zijn de russen aan hun kamer komen bonken omdat ze hun kamer niet meer vonden omdat ze zat waren!!
Zou maar het veiligste nemen en zekerheid
vooral met kleine kinderen
groetjes PLUCHE
Fijne vakantie GwenVandamme
en dat deskundig verwijderen betekende, de vrouw duwde haar man voor zich op naar boven!!!
ja Gwen, dit te lezen doet mij toch twijfelen. Mijn man en ik willen ons ontspannen en niet constant op de zenuwen lopen dan dat kutvolk.
Ben eens benieuwd wat jullie gaan doen. Denk wel dat er in Hayat ook russen zitten uitgaande van de beoordelingen, wordt er daar wel (nog) niet gevochten.
misschien tot in Hayat of Granada
en dat deskundig verwijderen betekende, de vrouw duwde haar man voor zich op naar boven!!!
Denk dat het verstandig is dat die nederlander die daar werkt deze forum leest, anders denk ik dat ze straks een hotel hebben met alleen maar van die leuke russen ,ik ga maar 2 weken in het jaar op vakantie en heb geen zin in om 2 weken in rusland te zitten waar zij alles voor het zeggen hebben en alles voor elkaar krijgen , normaal gesproken kijk ik op zoover .nl na de reacties van mensen, zitten er russen in een hotel gaan wij al niet dus mischien ga ik nog wel voor een vrijwillige overboeking 2 weken ellende en zuipende russen heb ik geen zin in :mad: groetjes :dag:
:dag:DECEL ,en andere forum lezers die nu daar zijn veel sterkte ik leef met
JULLIE mee want wat je meegemaakt hebt moet niet plezant zijn. In alle geval maak er nog het beste van ,Ik hoop maar tegen ik ginder aankom dat
al die ZEIK RUSSEN **BUITEN GESMETEN **zijn , want ik heb geboekt in TURKIJE en niet in RUSLAND nog het allerbeste JOSEPH
amai, wat een toestand daar:mad: , zo erg voor jullie, had toch niet gedacht dat het er zo aan toe zou gaan.
en die russen die zijn echt wel doorgedraaid , heb ook al altijd russen gehad in de hotels maar dit lijkt toch echt uitschot.
het is te hopen dat het binnenkort allemaal opgelost is met de kamers en zo ,want nu is het nog geen hoog seizoen en kan je nog naar een ander hotel geboekt worden maar in juli zal het aanbod ook al heel wat minder zijn.
zo mensen probeer er toch het beste van te maken en geniet van alle het goede dat het hotel te bieden heeft:vak02:.