Volgens DeCel zijn ‘reacties’ blijkbaar via touroperator Free Sun, is dat Hollands of Duits ?
Klik op zijn naam en kijk naar gespreksgeschiedenis
Volgens DeCel zijn ‘reacties’ blijkbaar via touroperator Free Sun, is dat Hollands of Duits ?
Klik op zijn naam en kijk naar gespreksgeschiedenis
Hey, catokecheer
Ja ze wisten wel dat er problemen gingen zijn
en ik vind het spijtig van het hotel dat ze de mensen
zo aan het lijntje hebben gehouden dat alles in orde zou
zijn ,maar eens je daar bent zie je maar, zeker niet prettig zoals
deCEL als je daar zit van deze middag
Blijkbaar Free Sun / Adotravel in Nederland en vertrekken in Brussel …
Denk dat die met Corendon vliegen
Tuurlijk daarom zeg ik ook ‘triestige zaak’.
En kan me ook ni voorstellen dat Sunjets dit zo zou afhandelen en daarmee bedoel ik de mensen aan hun lot overlaten.
Ik hoop echt dat het voor hen nog vandaag in orde komt, want dit is er inderdaad allemaal ver over !
Ik heb zojuist een email gestuurd naar Mustafa om te vragen wat er daar allemaal gaande is. Russen die vechten, kamers die niet klaar zijn, etc…
Ik ben benieuwd of hij hierop gaat reageren. Ik laat wel iets weten.
Groetjes, Hedwig
deCEL zijn pc is offline , misschien is het
eindelijk gelukt en hebben die mensen eindelijk een kamer:slapen:
hoop ik toch
:dag:
Maar of het nu free Sun, Jet Air , Sunjets,… of eender wat is, je moet in zulke situaties toch kunnen terugvallen op de mensen die er voor betaald worden en dat zijn in dit geval de hosten en hostessen. Zo denk ik er althans over.
Groeten,
Flipper1960
WIj zijn al 3jaar na elkaar naar Bulgarije geweest
met Sunjets en steeds met een nachtvlucht
en de hostess komt kijken of iedereen op de bus zit
en trek dan maar uwen plan tot de volgende dag
als er bijeenkomst is ,gelukkig hebben we deze situatie
daar nog niet gehad, maar hebben wel eens zo’n ervaring meegemaakt in Tunesie zijn de zaterdagnacht aangekomen en hadden pas de zondag
namiddag 16 u een kamer en dan nog niet gekuist
Tuurlijk Flipper, HELEMAAL mee akkoord !
Maar ik vrees dat Free sun en Adotravel alles afhandelen met de hostessen van Corendon en die staan er nu net om bekend om zulke zaken NIET goed af te handelen of gewoon helemaal niet wegens niet bereikbaar :s
Ik werk op de luchthaven en ken de reiswereld een beetje !
Dat is wel zo, maar je moet inderdaad altijd naar een ‘noodnummer’ kunnen bellen in zo’n gevallen. Die staat normaal zelfs in het boekje met al je vouchers.
Ik ben ooit zo eens in Turkije 's nachts toegekomen, met 3 kleine kinderen en kregen dan een kamer waar al mensen lagen te slapen, afin, op 't laatste een kamer met een sofabed voor 1 persoon waar 2 kinderen moesten op slapen (had een app met 2 slaapkamers geboekt), en de volgende morgen direct naar de neckermann hostess gebeld, die is afgekomen en zijn dan naar een ander hotel omgeboekt, nog een gratis excursie erbij gekregen en het was 1 van onze beste vakanties ooit !
Ik vertrek nu maandag naar Egypte, heb als Belg geboekt via Neckermann Nederland en heb er mijn reisboekje er eens bijgehaald :
daar staat een hulpnummer in dat je 24/24u kan bellen in Nederland en eveneens het telefoonnummer van het kantoor in Sharm el Sheikh met de openingsuren.
Ik vind het dus wel hééééééééééél erg dat ze die hostessen niet kunnen bereiken en echt niet kunnen !
FF snel internet is slecht
De cel heeft mat hun 4 en een half uurtje geleden een kamer gekregen, nieuw maar met een schoon opgemaakt bed.
Ze gaan nu slapen / douchen.
Ik kom zo meteen terug
G-J
GELUKKIG
joopenbep
Gelukkig hebben ze een kamer en kunnen rusten :slapen: maar wat gebeurd er nu met die russen worden die geweerd of kunnen die blijven komen in dit hotel ? wij gaan 14 juli kan me er nu wel op verheugen met zoveel russen :mad: groetjes margriet
Volgende poging, 5e keer dus ik hou het kort
Heerlijk gegeten bij de Aziaat, ook daar een domme russische familie.
Ik heb vernomen dat het managment tegen deze mensen gaat optreden en ook het aantal drastisch laat afnemen.
Lijkt me een prima besluit, Dit hotel is al heel goed en heeft nog veel meer potentie in de (nabije) toekomst.
Ons bevalt het prima hier.
Morgen rond 17.00 uur meldt ik me weer (turkse Tijd)
G-J
En dan nu kids naar bed en pa & ma naar de disco op de pier (keigaaf)
G-J tot morgen
oke ik hoop dat dit hotel uit de rusische reis boeken wordt gehaald !!! cheer
goedemorgen allen,
op hun vernieuwde website staat er dan de kamers voorzien zijn van internet connectie
en bij “beach and see” staat er een vermelding van fijn zand strand
Is dit een beetje te mooi voorgesteld ?
@ diegenen die al mogen genieten van de Turkse gastvrijheid, hebben jullie een rustige nacht gehad of was er nog steeds russische ambiance ?
geert
Hallo, Margriet
Wij vertrekken 13 Juli samen met nog
een koppel MaCaSa we zullen elkaar daar wel tegen
komen als we allen met de rode lintjes of handoekjes
blijven doordoen
groetjes PLUCHE
Geert, als ik op de nieuwe website ga dan stopt deze nog altijd na een paar seconden en krijg ik page not found. Kan jij dan wel op de webstie? Of zouden ze er terug aan het werken zijn?
Groetjes,
Hedwig