Ik hoop het niet, met een korte broek gaan eten zou het hotel onmiddellijk gaan verlagen in niveau… maar dat zien wij seffens wel, wij blijven voorlopig on-line, want wij hebben nog steeds geen kamer!
Hey
Wij vertrekken 16 juli met nog een koppel ook naar granada. We zijn afkomstig van dendermonde en aalst.
Zijn er veel mogelijkheden om uitstappen te doen in de buurt? En zijn er veel winkeltjes in de buurt voor de vrouwtjes he :)?
Hallo,
Net een klein beetje gaan eten.
De gendarmen zijn al hier geweest en zouden alle russen buiten zetten wegens smaad, vernielingen enz…
Het reisbureau van de russen wil niets meer te maken hebben met Granada en zou alle russen weghalen!! joepi dan hebben wij binnen een paar uur ook een kamer!!!
Het reisbureau zou al weken weten dat het hotel volzet was, maar toch nog een hoop mensen hebben laten boeken!!
Wij hebben hier in een uithoek post gevat en wachten maar af.
Om de 1O min, gaan we vragen hoe het nu zit, de russen hebben zich geparkeerd voor de balie.
Tot nu toe heeft ons nog niemand gezegd waar we naartoe moeten, of we wel of niet mogen blijven.
En inderdaad die onbeschofte russen lopen in het restaurant met bloot bovenlijf en zwemshorts aan!! Niemand die hier iets over zegt, ik denk dat ze dat ook niet durven.
Ze gooien met glazen, gooien de zetels omver enz…
We zijn het wachten nu wel een beetje moe aan’t worden, we snakken naar een goeie douche en bed, we zijn al op van half drie deze morgen.
tot hier weer wat nieuws
Gerda en Marcel
Hallo, deCEL
Spijtig dat jullie vakantie al zo moet beginnen
hoop dat ze die WALRUSSEN daar buiten gooien
en dat jullie vlug een kamer en wat eten krijgen
wel spijtig dat we dit niet kunnen doen via de pc
want dan zouden jullie niets tekort komen van
al de mensen hier op het forum
vele groetjes en hopelijk komt alles goed
PLUCHE
bedankt voor de steun, maar er komt hier geen beweging in!
De touroperator heeft al zijn manschappen opgetrommeld,het ziet hier grijs van mensen met een beige broek en oranje hesje die zijn nu druk aan’t overleggen wat ze gaan doen zeker!!
Marcel is voor de zoveelste keer naar de balie om te vragen hoe het nu zit???:mad:
Ik hoorde net van Hollandse mensen dat de russen hier al elke avond gevochten hebben, dat zegt toch al genoeg niet?
Hallo deCel,
wij leven met je mee en hopen dat er vlug een goede beslissing komt voor jullie.
Hebben jullie steun van de touroperator of sta je er alleen voor ?
We gaan al een voorraad chocolade opslaan om volgende donderdag mee te brengen en een flesje anti rus spray.
hou de moed erin
geert
:mad:He Cel
Hebben jullie met sunjets geboekt of met een andere touroperator. Hebben jullie daar al steun gekregen van een hostes, of sta je er helemaal alleen voor?
Ik begrijp ook niet goed dat het hotel al kon gebooekt worden voor begin mei. In de sunjets brochure stond klaar en duidelijk vermeld dat het hotel pas zou openen eind mei.
Allezins, veel sterkte en we hopen dat alles toch nog goed komt.
Neen hoor, hier is niemand, morgen om 13u is er een bijeenkomst voorzien!
Marcel en de andere Belgen zijn nu ook aan de balie gaan staan of dat helpt???
Het is hier ondertussen al 21u en we zitten hier al van deze middag!!!
Hopelijk komt er vlug een oplossing.
succes
en laat je niet weg duwen door die russen.
hou vol
grt. joopenbep
Amaai, dat is toch niet verantwoord,
wat als je daar aankomt met een babytje
of kleine kinderen, in ieder geval zijn ze in granada
niet goed gestart naar mijn mening:mad:
haal jullie rood handdoekje boven, misschien dat ze dan een beetje kalmeren. ik hoop alleen dat de bazen van het hotel hiermee rekening zullen houden in de toekomst en de Russen gewoon niet meer toelaten. Op die manier gaan die de boel daar gewoon naar de vaantjes helpen. En eerlijk gezegd, overal waar wij geweest zijn en er waren Russen, wel … niet mooi om te bekijken. Onbeschoftheid ten top.
Alleszins nog veel moed en laat zien dat de Belgen en Nederlanders wel degelijk opgevoede mensen zijn.
Groetjes, Hedwig
:wub:Hoi Pluche,
Wij gaan binnen vijf weken, hopelijk gaat dan wat beter. Het is inderdaad niet verantwoord, en dan ook nog geen hostes, daar betaal je toch voor. Neen de mensen droppen bij de ingang van het hotel en dan zo snel mogelijk wegwezen. DIT kan echt niet!!!:vak02:
Hey deCel,
normaal gezien hebben jullie op de luchthaven of in de bus de gegevens van de touroperator gekregen die jullie lokaal of zelfs thuis kunnen contacteren, jullie moeten zeker zo snel mogelijk een klacht indienen hiervoor, wat natuurlijk niet echt compenseert maar mss verzacht …
Ik hoop dat jullie alsnog een kamer te pakken krijgen en wens jullie toch nog een leuke vakantie, hou er zeker de moed in.
Marcel,
jullie hebben op de bus toch een enveloppe gekregen van de touroperator, daar moet je normaal een telefoonnummer vinden of op het infobord in het hotel. Opbellen die mensen, zij worden betaald om al onze problemen op reis te helpen oplossen. Niet wachten maar DOEN!!!:dag:
Inderdaad beste vakantiegangers wil je straks in aanmerking komen voor schadevergoeding vraag aan je eigen host of hostess een schadeformulier anders betaald de verzekering niets van uw evt gemaakte kosten.
Blijf vooral rustig en beleefd.
Succes allen
Hallo, flipper1960
Ja ze hebben ons geld binnen he, maar moest ik nu ginder zijn
zou ik sunjets eens goed mijn gedacht zeggen hoor als ik ze zou zien
want voor mij is dat een verloren dag, hopelijk is het binnen een paar weken als jullie vertrekken al een stuk beter, wij vertrekken 13 JULI
voor de eerste keer TURKIJE en hopen niet te veel walrussen tegen het lijf
te lopen, doen alvast rode handoek mee
groetjes PLUCHEcheer
Hoi Pluche,
Turkije is echt een prachtig vakantieland, maar de russen moet je er bij nemen, het zal niet anders kunnen.
flipper1960
Beste is negeren , die varkens zeker
Sunjets zet zijn mensen nu nog niet in Granada (zie Lien) , wel pas vanaf half mei, nu zie je ook waarom …
Triestige zaak.
Catoke, maar welke touroperator doet dan wel, zijn mensen daar nu reeds onderbrengen?
DeCel is van Tessenderlo, ik vermoed dat hij toch ergens in belgie geboekt heeft.cheer