Toch had ik mijn rodehanddoekje hangen aan het begin van de pier.
Ik vind de mixdrankjes sterk genoeg de russen niet die willen 3/4 deel wodka .
Verder wordt er weer hard gewerkt aan allelei dingen vandaag.
Als jullie vragen willen stellen doe dan nu even dan ga ik een drankje halen en vragen wat voor bier ze schenken.
Ik blijf inline, tot zo!!!
Bier, ik zie een tap met efes en eentje met fosters
Nog niet, maar ik zie hier ook niemand meer rondhangen bij de ingang dus waarschijnlijk hebben ze een kamer gekregen ondertussen.
O ja de glijbanen waren vanochtend ook een paar uur open.
Als de cel morgen goed kijkt ziet hij mijn rode handdoek wel.
Ik ben trouwens wel heel veel mensen tegengekomen die wel ond forum gelezen hebben maar zelf niet meegedaan.
Ik werd gisteren zelfs met Cees 20 aangesproken, jammer maar wij hebben elkaar niet ontmoet.
GTHEUWIS ,wil je voor mij eens navragen aan de receptie of er een dame werkt die naar de naam luisterd van MIRIAN OF IRIAM . Ik weet de naam niet juist maar het moet in die aard zijn , U mag haar dan de groeten doen mij en zeg haar maar dat ik eind januari daar geweest ben en dat ik de 4de juni aankom met haar verrassing . prettige vakantie JOSEPH
help! help! het is hier een grote chaos, we zitten hier in de lobby al van deze middag te wachten!!
Dus we hebben geen tijd gehad om naar de rode handdoekjes te zoeken.
Er zijn 39 kamers tekort en we blijven dus in de buurt van de lobby… onze hollandse vriend legt ons dossier telkens bovenop zodat we misschien seffes toch een kamer krijgen!
Het laatste nieuws is dat we moeten verhuizen naar de viking!!!
We hebben juist een vechtpartij gezien van wel 10 russen tegen enkele mensen van het hotel!!
Ze zitten hier ook al van deze morgen en hadden al wat drank op en toen ze zeiden dat ze geen kamer zouden krijgen is er eentje ontploft!!!
We houden ons been stijf en gaan niet weg, desnoods slapen we in de lobby (op onze rode handdoekjes) Ondertussen zitten hier nog belgische mensen bij ons die net zijn aangekomen… zij hebben het slechte nieuws juist ook vernomen!
Ik hoop dat we toch hier mogen blijven… snik snik onze eerste dag bijna om en nog geen zon gezien, ja door het raam!!!
Wij houden jullie op de hoogte… Geert Jan komt nu naar ons toe… tot straks!
deCel, geven ze dan een reden op waarom er zoveel kamers tekort zijn? Er wordt wel altijd aan overbooking gedaan maar dit lijkt mij toch wel veel. En de Russen, ja, verschiet ik niet van. 't Zal wel met de beschaafdheid te maken hebben zeker.
Ik wens jullie alleszins veel geluk met het avontuur daar. Mogen de goden jullie goed gezind zijn zodat jullie vlug op een kamer kunnen.
Zou het helpen dat jullie de mensen aan de receptie zeggen dat wanneer ze jullie rap een kamer geven er nog meer Belgische cholaatjes afkomen? Je weet maar nooit …
Groetjes, Hedwig
Aangenaam kennis gemaakt met Pieter Jan en zijn vrouw, zij vinden het ook erg!!
Ondertussen zijn de russen terug aan’t ruzie maken voor de balie, wat een zicht jongens!!!
Ze zijn nu al met een 25 tal, dit gaat niet goed aflopen denk ik…
Iemand is alles aan’t filmen en dat is niet naar de zin van de managers.
Hier wordt almaar luider geroepen en getierd, er staan ondertussen al een 5Otal mensen in de lobby, ik denk dat het allemaal mensen zijn die een kamer willen!
Wij brave belgen wachten af!!! tot straks
Neen niks helpt, wij hebben op Pieter Jan zijn aanraden iemand aangesproken die ook nederlands spreekt maar die zegt dat ze niks kunnen doen. De staf is nu boven aan’t vergaderen wat ze gaan doen… ik denk dat die russen ze gaan lynchen straks als ze hun zien!!
spektakel verzekerd!!!
courage we hopen dat jullie vlug een kamer krijgen en dan kunnen genieten van jullie vakantie,amaai het begint daar al goed met al die russen we zijn der wel mee:mad:
ja, als ze dat vechten aan het filmen zijn dan komt dat vroeg of laat op het internet. Dat zal de bazen daar zeker niet aanstaan. Misschien doet dat hen een beetje nadenken over de kwaliteit van de russische klanten.
als ik de foto,s ziet dan zijn er heel veel ligbedjes leeg
hoe kan dat als er zoveel overboekt zijn ?
is het hotel dan toch niet helemaal af ??
julie daar in de loby veel succes.
:mad:Ze zullen het nooit leren om de russen te weren. Ik heb een paar dagen geleden nog gezegd op dit forum het zijn en het blijven varkens. Die muur hadden ze nooit mogen afbreken, ze hadden hem beter nog een meter of vijf hoger gemaakt zodat ze er zeker niet over geraakten.
Intussen, veel moed voor de gedupeerden, en het been stijf houden als het er op aan komt, anders fikse schadevergoeding vragen. Die touroperators denken dat ze steeds kleine jan kunnen spelen met de toeristen.:RUSSIA:buiten er mee.
de kamers zijn gewoon nog niet klaar!!!
Dat is de enige echte reden… ze zouden nu aan de kamers aan’t poetsen zijn en de meubels er in aan’t zetten als het waar is, het is nu een beetje rustiger.
De russen zijn nu terug naar de bar…wij hebben honger, maar durven hier niet weggaan, hebben toch al gezelschap gekregen!
Vanharte bedankt GEERT-JAN en zoals Ik verneem kende MERYEM mij nog wel dat doet me wel
plezier ,nog een goed verlof en steun deCel maar wat dat hij snel een kamer heeft JOSEPH
als je braaf blijf zitten krijg je niks hebben alle russen een kamer en worden jullie overboekt vikking is ook goed maar kom ook voor jezelf op veel geluk toegewenst we blijvenjullie volgen groetjes joopenbep:NETHERLAN:mad: